[TCG] Pokémon

Ik heb ook nog enen over moest iemand willen, maar prijs is beetje zelfde 185/190.
Als je er kan om komen is het wel goedkoper... meeste sites betaald ge nog eens 8/9 verzending.

Maar hoeft niet perse weg, ma moest iemand toch echt willen laat maar weten.

190 of 200 is al een mooie prijs na releasedag vind ik, heb hem zelf immens moeten zoeken en 'met chance' kunnen kopen voor 200. Nog een maandje en ze zijn allemaal weg, typisch met de feestdagen, is ook echt een heel mooie UPC.

Waren ze al te bestellen, want zo ver ik weet is er nog geen pre-order gestart bij hun.

Sinds gisteren middag op en af te bestellen. Ik heb eentje kunnen bestellen.
Vermoed dat de site ook al botted is. Je moet echt chance hebben.
Heb ook van alle tins er 2 kunnen bestellen.

Ondertussen ook eerste pakketje van cardmarket binnen. Ging best vlot, ook al kwam het pakketje van Tsjechië ergens :p

Laatst bewerkt:
Daarnet snel naar de Colruyt geweest. Ik weet nu ook de sleeves boosters hangen. 🙈 Wel kunnen weerstaan want heb de basis van PFL. 😇

Manman, ik weet niet hoeveel pech je kan hebben met Pokémon maar ik geef het op denk ik. Oftewel geeft Outpost altijd rip off boxen mee oftewel heb ik gewoon mega pech, al 3 kere geweest, telkens enkele honderden euros neergelegd, en heel magertjes qua resultaat. Gisteren een upc charizard en een display van tins van prismatic gekocht, in de 360 euro, en beste die ik had zat in de upc en was mysty's psyduck (destined rivals). Dat is toch wel heel magertjes... Die tin display was al de 2de keer dat ik die gekocht heb (8 tins). Ik weet dat prismatic lage pull rates heeft, maar er zat 2 kere niks in telkens...

Manman, ik weet niet hoeveel pech je kan hebben met Pokémon maar ik geef het op denk ik. Oftewel geeft Outpost altijd rip off boxen mee oftewel heb ik gewoon mega pech, al 3 kere geweest, telkens enkele honderden euros neergelegd, en heel magertjes qua resultaat. Gisteren een upc charizard en een display van tins van prismatic gekocht, in de 360 euro, en beste die ik had zat in de upc en was mysty's psyduck (destined rivals). Dat is toch wel heel magertjes... Die tin display was al de 2de keer dat ik die gekocht heb (8 tins). Ik weet dat prismatic lage pull rates heeft, maar er zat 2 kere niks in telkens...

Haha, blijven proberen :p Ik trouwens ook niks deftig uit die UPC gepulled.

Maar kijk, zonet wat pakjes liggen open maken van mijn Tsjechische Mega Evolution booster box en ik pull toch wel den gouden Lucario zeker 🥹

Dat zijn normale resultaten jammer genoeg... Zeker geen rip off boxen.

Prismatic pullrates zijn echt heeeeel hard en je koopt daar dan nog een product dat heel duur is in de huidige markt met eigenlijk niet eens veel packs en garantie op veel hits. Dus ja je geeft veel geld uit voor weinig resultaat. Die UPC boxen is er op of er onder ( zoals altijd eigenlijk ) kan veel in zitten, maar ook niks, veel verschillende sets in zo een box. Heb als zotte pulls gezien maar ook zware brick boxen.

oV2xIlQ.jpeg

Outpost geraakt ook ni van de voorraad af precies :D (Mega Charizard UPC)

In het weekend een Phantasmal Flames ETB, 2 Mega Evolution Booster Bundles en de Mega Charizard UPC geopend. Paar mooie pulls er uitgehaald.

Uiteraard ook de Charizard en Oricorio promo uit de UPC. Heb er nog enkele maar dit zijn degenen die ik mij kan herinneren.

Binnenkort hopen op booster bundles en een ETB van Ascended Heroes. Maar dat is de Bol drop in het oog houden. Ik vertik het om teveel te betalen. Alles van hierboven heb ik kunnen regelen via Bol aan normale prijzen.

Terug
Bovenaan