[TCG] Pokémon

ETB zou pas dinsdag komen bij Bol. Leveringsproblemen via leverancier. Hetzelfde zou zijn voor Dreamland, Standaard Boekhandel, …

Van alles 2 tins kunnen bestellen :D
Couldn't resist cheap tins
Ga er veel te veel binnen krijgen morgen...

Wen die mega tins op Bol? Komen toch ook morgen uit dacht ik?

@Visenya Van ETB's van Outpost heb ik nog niets gehoord. Had er 2 besteld incl. verzending, eind vorig jaar al. Denk dat ik die morgen nog niet ga hebben...

Laatst bewerkt:
@Visenya Van ETB's van Outpost heb ik nog niets gehoord. Had er 2 besteld incl. verzending, eind vorig jaar al. Denk dat ik die morgen nog niet ga hebben...
Ik heb een tin display besteld eind vorig jaar (wel nog geen verzendbevestiging), nog eens een link van hier gevolg voor een artset van tins (5) en nu vandaag nog eens vijf van bol. Net een verzendbevesting gehad van een ETB die ik vorige week fomo online besteld heb en ik rij morgen naar een bakstenenwinkel voor mijn bestelde ETB.

Leve fomo 🙈

Ben in Bxl, dus ik kan wel een middagwandeling richting Outpost maken om eens te kijken, maar ik ben bang dat ik dan met iets buiten kom.

Ik heb een tin display besteld eind vorig jaar (wel nog geen verzendbevestiging), nog eens een link van hier gevolg voor een artset van tins (5) en nu vandaag nog eens vijf van bol. Net een verzendbevesting gehad van een ETB die ik vorige week fomo online besteld heb en ik rij morgen naar een bakstenenwinkel voor mijn bestelde ETB.

Leve fomo 🙈

Ben in Bxl, dus ik kan wel een middagwandeling richting Outpost maken om eens te kijken, maar ik ben bang dat ik dan met iets buiten kom.

Haha ken het.

Die displays van tcgkingdom toevallig?
Die zouden met 1 à 2 weken vertraging geleverd worden.

Haha ken het.

Die displays van tcgkingdom toevallig?
Die zouden met 1 à 2 weken vertraging geleverd worden.
Daar heb ik een boosterbox voor Perfect Order besteld en wat Gem pack volume 4. 🙈

Davidptcg, da's dus het gevaar van discord en 's avonds enkel maar energie voor doomscrollen...

Laatst bewerkt:

Leve fomo 🙈

Dagje te vroeg in Bxl vrees ik :p

Carrefour zou vanalles hebben van ETB's, ook Black/White aan 60.

IMG_8430.png

Vriendin was gaan vragen in Hasselt en Kuringen voor de ASC ETB's en mega tins, niks meegekregen alleszins.
Er zouden wel enkele ETB's verkeerdelijk meegegeven zijn deze morgen.

Release is morgen en Kuringen zou er hebben. Ik ga er zelf niet op tijd geraken waarschijnlijk.
Winkel is vanaf 8u open en ik verwacht niet dat die er lang gaan liggen. En heb er eigenlijk ook al genoeg :p

Hier in de Hypermarket was het al sinds vanochtend elke 5 minuten iemand voor Pokémon zei de verkoper :D
Max 2 producten in totaal. Heb nog een 3-pack blister en een Pokémonday pack gekocht om op Pokémonday aan de kinderen te geven :scream:

Hier in de Hypermarket was het al sinds vanochtend elke 5 minuten iemand voor Pokémon zei de verkoper :D
Max 2 producten in totaal. Heb nog een 3-pack blister en een Pokémonday pack gekocht om op Pokémonday aan de kinderen te geven :scream:

Ja, 't is zot.

In Hasselt zeiden ze blijkbaar dat alles al weg was en spraken ze niet eens meer van dat er morgen iets zou liggen.
Kan wel zijn dat ze het gewoon beu waren ook.

In Kuringen enkele zaken per ongeluk meegegeven, omdat ze de datum niet gecheckt hadden. Maar daar zouden er morgen dus nog liggen.
Voor degenen die willen proberen morgen is Kuringen dus de best option lijkt me.

Terug
Bovenaan