Mugge
Member
Heb er nog 3 extra apart kunnen bestellen, enkel de pikachu tin niet. Tis toch al ietsAanhouder wint, en als je select hebt, is het soms beter om per tin bestelling te doen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb er nog 3 extra apart kunnen bestellen, enkel de pikachu tin niet. Tis toch al ietsAanhouder wint, en als je select hebt, is het soms beter om per tin bestelling te doen
Dan ben ik blij dat ik er eentje bij een bakstenenwinkel besteld heb. Mag er morgen achter.ETB zou pas dinsdag komen bij Bol. Leveringsproblemen via leverancier. Hetzelfde zou zijn voor Dreamland, Standaard Boekhandel, …
Hola, dat verandert de zaakETB zou pas dinsdag komen bij Bol. Leveringsproblemen via leverancier. Hetzelfde zou zijn voor Dreamland, Standaard Boekhandel, …

Ik heb een tin display besteld eind vorig jaar (wel nog geen verzendbevestiging), nog eens een link van hier gevolg voor een artset van tins (5) en nu vandaag nog eens vijf van bol. Net een verzendbevesting gehad van een ETB die ik vorige week fomo online besteld heb en ik rij morgen naar een bakstenenwinkel voor mijn bestelde ETB.@Visenya Van ETB's van Outpost heb ik nog niets gehoord. Had er 2 besteld incl. verzending, eind vorig jaar al. Denk dat ik die morgen nog niet ga hebben...
Ik heb een tin display besteld eind vorig jaar (wel nog geen verzendbevestiging), nog eens een link van hier gevolg voor een artset van tins (5) en nu vandaag nog eens vijf van bol. Net een verzendbevesting gehad van een ETB die ik vorige week fomo online besteld heb en ik rij morgen naar een bakstenenwinkel voor mijn bestelde ETB.
Leve fomo
Ben in Bxl, dus ik kan wel een middagwandeling richting Outpost maken om eens te kijken, maar ik ben bang dat ik dan met iets buiten kom.
Daar heb ik een boosterbox voor Perfect Order besteld en wat Gem pack volume 4.Haha ken het.
Die displays van tcgkingdom toevallig?
Die zouden met 1 à 2 weken vertraging geleverd worden.

Dagje te vroeg in Bxl vrees ikIk heb een tin display besteld eind vorig jaar (wel nog geen verzendbevestiging), nog eens een link van hier gevolg voor een artset van tins (5) en nu vandaag nog eens vijf van bol. Net een verzendbevesting gehad van een ETB die ik vorige week fomo online besteld heb en ik rij morgen naar een bakstenenwinkel voor mijn bestelde ETB.
Leve fomo
Ben in Bxl, dus ik kan wel een middagwandeling richting Outpost maken om eens te kijken, maar ik ben bang dat ik dan met iets buiten kom.

Nope, die mogen als sinds maandag verkopen. Maar de prijs is me wat te duur.Dagje te vroeg in Bxl vrees ik![]()
Dat klinkt aanlokkelijk. Al wil ik gewoon nog wat pakjes ASC rippenCarrefour zou vanalles hebben van ETB's, ook Black/White aan 60.

Carrefour zou vanalles hebben van ETB's, ook Black/White aan 60.

Welke winkels dan?
Hier in de Hypermarket was het al sinds vanochtend elke 5 minuten iemand voor Pokémon zei de verkoper
Max 2 producten in totaal. Heb nog een 3-pack blister en een Pokémonday pack gekocht om op Pokémonday aan de kinderen te geven![]()