[TCG] Pokémon

Niemand die weet of er nog een nieuwe Battle Academy komt dit jaar?
Daar heb ik nog niks over gelezen.

Wat vintage gekocht
20230512_164228.jpg

Hoe laat je u kaarten raten PSA ?.
Heb me al even verdiept in de kaarten sinds 1999 ik zie door het bos de bomen niet meer :)

Hoe laat je u kaarten raten PSA ?.
Heb me al even verdiept in de kaarten sinds 1999 ik zie door het bos de bomen niet meer :)
Welke zou je laten graden?

Ik krijg binnen give or take twee weken mijn allereerste submission terug van rond de 60 kaarten.

Je kan zelf opsturen, of via een (ervaren) middle man werken.
Komt je iets duurder uit, uiteraard. Maar dan weet je dat het correct gebeurt, alles is ook transparant.

Zelf heel positieve ervaring met Hirograding als "middle man": https://www.hirograding.com/

Je kan zelf opsturen, of via een (ervaren) middle man werken.
Komt je iets duurder uit, uiteraard. Maar dan weet je dat het correct gebeurt, alles is ook transparant.

Zelf heel positieve ervaring met Hirograding als "middle man": https://www.hirograding.com/
Jammer dat Niels er weg is.
In tal van groepen lees je nochtans dat de communicatie de wensen overlaat.

Jammer dat Niels er weg is.
In tal van groepen lees je nochtans dat de communicatie de wensen overlaat.
Ik deed alles met Jeroen, was ik zeer tevreden van.
Ben bij hem ook geweest met enkele kaarten, hij gaf dan ook aan welke hij wél zou graden en welke niet en zat er ook kort bij met zijn estimaties (als hij 8-9 gokte, was het ook 1 van beiden). Was geruststellend voor een first timer in mijn geval toen. Turnaround om kaarten terug te krijgen was ook top, laatste PSA Express had ik op 6 weken terug.

Ik deed alles met Jeroen, was ik zeer tevreden van.
Ben bij hem ook geweest met enkele kaarten, hij gaf dan ook aan welke hij wél zou graden en welke niet en zat er ook kort bij met zijn estimaties (als hij 8-9 gokte, was het ook 1 van beiden). Was geruststellend voor een first timer in mijn geval toen. Turnaround om kaarten terug te krijgen was ook top, laatste PSA Express had ik op 6 weken terug.
Express grading zou ik niet overwegen, zeker niet aan de huidige prijzen.
Had een lange tijd gewacht tot er een aanbieding was voor graden waarbij ik 19 euro per stuk heb betaald met een bulk zending.
Ondertussen heb ik ze bijna in mijn bezit en zijn ze een dikke 6 maanden weg geweest. Iets waar ik geen probleem mee heb.

In welke boxen kan je het best investeren die nu nog verkrijgbaar zijn ? en er mss uit gaan met de tijd, ik moet ook zien dat ik mijn verzameling betaalbaar kan houden.

Ik verkoop wat sealed Pokémon producten.

Ik verkoop wat sealed Pokémon producten.
Met verzending bij komt het duurder uit dan dat ik ze bestel bij bol bv.

Terug
Bovenaan