[TCG] Pokémon

Wat is jullie doel eigenlijk bij die sets?
Spelen jullie dat TCG nog?
Verzamelen jullie de volledige set in albums?
Of "pullen" jullie boosters in de hoop om er duurdere kaarten uit te halen en door te verkopen?

Uit nostalgie nog gedacht op Nintendolife toen ik over 151 las, oh leuk idee... maar toen dacht ik van: wat moet ik hier nog mee doen? Plus zo'n volledige serie kost waarschijnlijk €250+
Bij mij is het puur verzamelen.
Dubbele verkoop ik, maar als ik dure kaarten trek, zijn die in eerste instantie voor mijn eigen collectie.

Bij mij is het puur verzamelen.
Dubbele verkoop ik, maar als ik dure kaarten trek, zijn die in eerste instantie voor mijn eigen collectie.
Yeb ik geef je daar 100% gelijk in, het gaat om het verzamelen.
Ma helaas is dat voor de meeste mensen om het geld te doen.

Eeh ik ging net even kijken om mijn Exvolutions XY set verder te voltooien door een booster boxje te kopen voor wat openscheurwoede...

800 euro/stuk nu.

Bon, weet iemand vanbuiten een set die nog in print is (of beaalbaar) met veel reprints van de base set in? Ik heb al de 151 set langs alle kanten gepre-ordered voor de originele 151. Maar ik zou graag kaarten met de originele art vinden.

Eeh ik ging net even kijken om mijn Exvolutions XY set verder te voltooien door een booster boxje te kopen voor wat openscheurwoede...

800 euro/stuk nu.

Bon, weet iemand vanbuiten een set die nog in print is (of beaalbaar) met veel reprints van de base set in? Ik heb al de 151 set langs alle kanten gepre-ordered voor de originele 151. Maar ik zou graag kaarten met de originele art vinden.
Hoe ver zit je aan je evolutions set?

Ik zou voor het plezier, en uit nostalgie :oi22:, de set 151 willen verzamelen. Gezien het al meer dan 20 jaar geleden is dat ik nog eens een booster heb gekocht, waar kopen jullie deze? Ik kom veel verschillende sites en prijzen tegen en zie even door de bomen het bos niet meer :help:

Ik zou voor het plezier, en uit nostalgie :oi22:, de set 151 willen verzamelen. Gezien het al meer dan 20 jaar geleden is dat ik nog eens een booster heb gekocht, waar kopen jullie deze? Ik kom veel verschillende sites en prijzen tegen en zie even door de bomen het bos niet meer :help:
cardgameshop
Iemand de 151 reeks al binnen ?

Hoe zijn de hits?
morgen of overmorgen waarschijnlijk; maar ga ze niet openen.

1 gouden raad bij bol.com afblijven.

Kijk is bij fantasy world. Daar besteld ik alles van pokemon + ik heb ook een discount code gekregen.
Ik snap het, maar had daar nog een bon, maar is het normaal dat er extreem veel dubbele in zo'n box kunnen zitten? Men dacht hier al dat het valse kaarten waren maar ik denk het niet?

Terug
Bovenaan