ElkeGaming
Active member
Op Cardmarket gaat die voor 100€, wel een hele mooie pull!.Mooie pull denk ik door mijn zoontjeBekijk bijlage 26645
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op Cardmarket gaat die voor 100€, wel een hele mooie pull!.Mooie pull denk ik door mijn zoontjeBekijk bijlage 26645
De prijzen zijn al hard gezakt. Enkel die charizard is wat stabiel gebleven.Benieuwd of de prijs van 151 singles zal zakken nu Paldean Fates uit is.
Nog steeds op zoek naar de Charizard![]()
Moet je niet fysiek naar de winkel gaan en hopen dat er nog voorraad is?Iemand een idee of je pikachu van gogh kan bestellen bij een winkel? Ik heb net zitten kijken bij game mania en media markt ma noppens
Game mania? Want bij toychamp komt niks meer binnen.Heb op sociale media een bericht gezien van mm dat ze er vanaf 24/2 vandaag dus weer hebben.
Weet nu wel niet of het Be of Nl is
Media markt was het.Game mania? Want bij toychamp komt niks meer binnen.
Zal wrs uit de boot vallen.
Heb op sociale media een bericht gezien van mm dat ze er vanaf 24/2 vandaag dus weer hebben.
Weet nu wel niet of het Be of Nl is
Mediamarkt in be doen niet mee. Al bij de 1ste verkoop. Ik ben na de winkel geweest toenEnkel NL
ik denk niet dat Mediamarkt BE genoeg kaarten verkoopt voor dergelijke aanbieding.
Wat is beste set om te verzamelen tegenwoordig? Die 151 set?

Trustpilot zegt toch genoeg?Iemand een idee of deze winkel betrouwbaar is?
Pokémon kaarten kopen? | BESCARDS - Snel & Betrouwbaar geleverd
Op zoek naar Pokémon kaarten? Bij BESCARDS koop je alles van Pokémon TCG, Yu-Gi-Oh! & Magic. ✓ Snelle levering ✓ Op voorraad ✓ 30 dagen bedenktijdwww.bescards.nl