ElkeGaming
Active member
In de upc van charizard of te welke?Deze promo zat in zo een charizard editie, mijn nieuwe favoriete artwork:
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de upc van charizard of te welke?Deze promo zat in zo een charizard editie, mijn nieuwe favoriete artwork:
![]()
Anders moet je eens PM'en welke kaarten je hebt.Ik vond het even leuk, maar besef dat het gewoon iets was om de gedachten te verzetten.
Ik ga dus mijn half complete set van 151 terug te koop zetten, de bulk zal niks opbrengen maar ik hoop toch enkele illustrated makkelijk kwijt te raken.
Jep daar zat hij inIn de upc van charizard of te welke?
Wat een gekke collectie, hoe lang verzamel je al?Anders moet je eens PM'en welke kaarten je hebt.
Hier kun je zien welke ik nog mis:
![]()
Joeri's dashboard (International TCG)
View the overall progress and stats of Joeri's Pokémon card collection. (International TCG)www.tcgcollector.com
Amia je hebt wel een grote collectie.Wat een gekke collectie, hoe lang verzamel je al?
Toch aan die Pikachu Van Gogh geraakt zie ik?Amia je hebt wel een grote collectie.
Dit is de mijne. https://www.tcgcollector.com/dashboard/intl?viewUser=Elkegaming
Sinds het begin, maar heeft 10 jaar stil gelegen.Wat een gekke collectie, hoe lang verzamel je al?
Yes.Toch aan die Pikachu Van Gogh geraakt zie ik?
Common en uncomminWat doen jullie met de "overschot" kaarten? In bulk verkopen ofzo? Hoeveel zou bv voor 100 common kaarten krijgen bij een cardshop?

Dezelfde redenering ging bij die Evolutions XY set. Was ff cheap. En toen ik iets later nog geens een volledige booster doos wou kopen om mijn collectie te vervolledigen was die prijs x7 gegaan.Denk dat er heel veel deze reeks zullen bewaren, betwijfel of dit waarde zal houden eerlijk gezegd

Uit de etb haal je meer dan uit de boxen. En zijn drm ook een pak duurder geworden.Net ETB van 151 open gedaan. Zalige hits! Charmeleon alt art, charizard ex alt art, mew gold card![]()
Uit de etb haal je meer dan uit de boxen. En zijn drm ook een pak duurder geworden.
Voor goeie hits koop je de etb dan vb. de zapdos of alakazam doos.
In die dozen zitten amper hits in.
Ik spreek enkel over de 151
Dus het ligt waar de booster packs vandaan komen. Uit de ETB of uit die dozen
Idd.Dat is allemaal persoonlijk ervaring, de packs zijn in mijn ogen random.
Kan zijn dat je dan persoonlijk meer succes had bij de ETB.
Ik heb de Zapdos en Charizard SIR uit een alakazam of zapdos box gehaald.
Zelf maar 1 ETB opengedaan en die was dan weer vrij flauw van hits.