[TCG] Pokémon

Down the rabbit hole I go.

Mijn eerste ETB's besteld, had graag de 151 gehad maar heb het gevoel dat ik die gemist heb, prijs ten opzichte van de andere sets is wat te hoog om mee te beginnen. Als kind wel kaarten van de eerste reeks gehad, maar mee gespeeld en dus waardeloos.

Down the rabbit hole I go.

Mijn eerste ETB's besteld, had graag de 151 gehad maar heb het gevoel dat ik die gemist heb, prijs ten opzichte van de andere sets is wat te hoog om mee te beginnen. Als kind wel kaarten van de eerste reeks gehad, maar mee gespeeld en dus waardeloos.
welke sets?

Ergens gezien dat er geprint van 151 komt. Klopt dat?

Op reddit denk ik eens de vraag zien voorbij komen maar nog geen definitieve info tot nu toe. Ik hoop het wel allesinds, 151 is zo duur overal tov de andere recente sets. Ik heb de charizard SIR nog nodig en hoop dat die met een reprint wat daalt in prijs.

Ik wil beginnen met een inventaris te maken van onze pokemon collectie, welke app of website gebruiken jullie hiervoor?

Ergens gezien dat er geprint van 151 komt. Klopt dat?
De afgelopen week is er nog wat meer info geweest.

- een factory case mini tins met "not for resale before october 2024"
- Iemand die meldt dat distro's hun orders moeten plaatsen
- Je kan mini-tin displays pre-orderen voor Q4 op kofuku.de voor een normale prijs.

Een reprint zit er dus vermoedelijk wel aan te komen. De meeste winkels hebben wel stock maar de prijzen zijn gewoon idioot dus hopelijk dalen ze terug naar MSRP.

Voor mij is een reprint niet nodig.
Is al reeds Evolving Skies geleden dat men nog eens een set heeft gelanceerd dat zijn waarde heeft behouden.
Bij zo goed als alle sets daalt de waarde van singles na verloop van weken drastisch.

151 collectie gekocht. Een 9 pocketmap met 360 plekken en 4 boosters. Leek me een faire deal voor 40 eur.

Ik heb # mini-tins + de binder die Lifen vermeldt gekocht. => Nu nog wachten of PostNL effectief levert, want dat duurt en geduld is er niet. :(

Terug
Bovenaan