[TCG] Pokémon

Vind dat altijd zo dubbel. Daar koopt ge dat toch niet voor denk ik dan, maar dat ligt mss aan mij.

De winst die gemaakt wordt op die gespaarde boxen wordt meestal regelrecht direct weer aan Pokémon besteed.
Er zijn er veel die het gewoon zien van een andere vorm van beleggen.
Andere vinden het leuk om een nieuwe binnenmuur te maken (zoals de funko pops), die op termijn misschien nog iets oplevert.

Hhmmm, ik twijfel om de Quaquaval ex Premium Collection (Paldean Fates) open te doen of te bewaren om op termijn te verkopen.

Ik mis nog 1 uncommon, 1 rare en 8 double rares. Alles hoger qua rarity beschouw ik als mooie extra om te hebben en ik ben tevreden met 1 versie in mijn collectie (normal of reverse holo). Mijn rationeel brein zegt me om de doos dicht te laten maar mijn vingers jeuken wel om pakjes te scheuren.

Hhmmm, ik twijfel om de Quaquaval ex Premium Collection (Paldean Fates) open te doen of te bewaren om op termijn te verkopen.

Ik mis nog 1 uncommon, 1 rare en 8 double rares. Alles hoger qua rarity beschouw ik als mooie extra om te hebben en ik ben tevreden met 1 versie in mijn collectie (normal of reverse holo). Mijn rationeel brein zegt me om de doos dicht te laten maar mijn vingers jeuken wel om pakjes te scheuren.

Openmaken, spijt hebben, singles op cardmarket bestellen.

Zo doe ik het toch meestal xD

Vanaf je minder dan 25 kaarten nog moeten hebben... For the love of god hou alles sealed en bestel uw singles. Of ga naar Card Junkiez ofzo en onderhandel nog wat op de prijzen.

Toe laten en gewoon de single's apart kopen.

Iemand hier interesse om wat sealed over te nemen van mij?
Heb hier nog 3 SWSH booster boxen met acryl rond (Silver Tempest, Darkness Ablaze & Astral Radiance). Perfecte seals.
En dan nog 1x een Pokemon TCG Classic Box, die seal is helaas niet perfect meer. Zou eerder om open te doen zijn (en eventueel de big 3 te laten graden?).

Had een bod van 700 van iemand uit NL, maar heb geen ervaring met verzenden van zo'n grote pakketten.
Zou het liever binnen BE houden en laten ophalen (in Willebroek), of ik breng het wel.

Gisteren stellar crowne in pre-release gespeeld en best wel een leuke set. De nieuwe Lapras Ex kaart geeft wel zotte combinaties

Iemand hier interesse om wat sealed over te nemen van mij?
Heb hier nog 3 SWSH booster boxen met acryl rond (Silver Tempest, Darkness Ablaze & Astral Radiance). Perfecte seals.
En dan nog 1x een Pokemon TCG Classic Box, die seal is helaas niet perfect meer. Zou eerder om open te doen zijn (en eventueel de big 3 te laten graden?).

Had een bod van 700 van iemand uit NL, maar heb geen ervaring met verzenden van zo'n grote pakketten.
Zou het liever binnen BE houden en laten ophalen (in Willebroek), of ik breng het wel.
Als je geen vertrouwen in hebt om het te verzenden na Nl dan moet je het ook niet gaan doen.

In een zatte en enthousiaste bui de Gengar VMAX (sGG 020) kaart gekocht.

Is al lang mijn favoriete kaart en ze bleef maar stijgen in waarde. Had al lang de knoop moeten doorhakken, maar nu dan toch gedaan.

Buy high is mijn motto!
Damn, redelijk risky maar goed als je 5+ jaar zal bijhouden zal het wel een mooie investering worden waarschijnlijk.

Pokémon Pocket komt niet naar België (en nederland).

Waarom de game straks niet speelbaar is in Nederland (en België) is nog niet helemaal duidelijk, maar de verwachting is dat het wordt tegengehouden vanwege specifieke wetgeving rondom lootboxen en Gatcha-modellen.

Terug
Bovenaan