[TCG] Pokémon

Met de feestdagen in het vooruitzicht... Welke pakjes / sets zijn interessant / recent om cadeau te geven?

Kwestie van geen oude zaken cadeau te geven. :laugh:

Er zijn geen Nederlandstalige kaarten meer. Alleen de allereerste sets waren ook beschikbaar in het NL.

Allright. Dankjewel voor de antwoorden.

Zit er verschil op bijvoorbeeld een pakje Stellar Crown of Twilight Masquerade? Of is dit enkel de verpakking?

Merci!

Surging Sparks is dus de meest recente set als ik het zo zie.
Als je nog wat kan wachten ja.
Die set komt volgende maand op 8 november uit.

Als ik een set mag aanbevelen dan zou ik zeggen Stellar Crown/Twilight Masquerade of Paldean fates is ook een grote set met als "sub set" een mooie shiny reeks aan kaarten.

Met de feestdagen in het vooruitzicht... Welke pakjes / sets zijn interessant / recent om cadeau te geven?

Kwestie van geen oude zaken cadeau te geven. :laugh:

Goh ik zou toch heel blij zijn mocht ik een base set / fossil / jungle - holo (glinsterende) kaart of pack zou krijgen :p

Van degene waar je een cadeautje moet geven, heb je een idee wat zijn favoriete pokémon zijn ?
Dat kan ook helpen met het kiezen van de set.

Daarnaast meestal ga je de beste prijzen krijgen bij een echte TCG winkel waar je vaak ook online kan bestellen ipv de klassieke bol.com of consoorten. in iedere regio is er daar wel een goeie winkel daarvoor.

Ik ben er serieus over ah nadenken om mijn volledige base set (EN) te verkopen om andere verzamelingen te bekostigen. Kaarten zijn not graded en in LP staat.

Daarnaast heb ik nog een bijna volledige jungle set in Nederlands en enkele Holo Fossil (EN) kaarten.

Wat is mijn beste optie, ze proberen allemaal in 1 lot te verkopen of ga ik beter set per set proberen te verkopen ?

Ik ben er serieus over ah nadenken om mijn volledige base set (EN) te verkopen om andere verzamelingen te bekostigen. Kaarten zijn not graded en in LP staat.

Daarnaast heb ik nog een bijna volledige jungle set in Nederlands en enkele Holo Fossil (EN) kaarten.

Wat is mijn beste optie, ze proberen allemaal in 1 lot te verkopen of ga ik beter set per set proberen te verkopen ?
Kan je eens paar foto's van je meest waardevolle kaarten posten?

Ervaring in verkoop van kaarten leert me dat alles apart altijd meer geld oplevert. Alleen steek je er dan ook veel meer moeite in..

Bij maximus zijn ze er net met de pre-orders.
blijf daar weg, kerel is een scalper.

kocht vorig jaar one piece boxen aan voor 70 euro toen het peak hype was en verkocht die in zijn winkel voor 150-300 euro... Reprints van oudere sets die hij bij zijn distributeur aan msrp krijgt vraagt die fucker astronomische bedragen voor.

bij mijn lokaal kaartwinkeltje een reprint van de allereerste one piece set voor 99 euro kunnen krijgen terwijl hij er 450 euro voor vroeg.

akkoord dat die mensen wat marge moeten hebben , maar uw klanten afrippen..

blijf daar weg, kerel is een scalper.

kocht vorig jaar one piece boxen aan voor 70 euro toen het peak hype was en verkocht die in zijn winkel voor 150-300 euro... Reprints van oudere sets die hij bij zijn distributeur aan msrp krijgt vraagt die fucker astronomische bedragen voor.

bij mijn lokaal kaartwinkeltje een reprint van de allereerste one piece set voor 99 euro kunnen krijgen terwijl hij er 450 euro voor vroeg.

akkoord dat die mensen wat marge moeten hebben , maar uw klanten afrippen..

Zelf wat onderzoek doen e , zoals je hebt gedaan...

Voor nieuw gereleased Pokémon producten is hij vaak bij de goedkoopste.
Voor andere dingen (singles/ oudere producten/ lego/...) dan inderdaad niet.

Terug
Bovenaan