[TCG] Pokémon

Moest er iemand nog een prismatic binder collection doos zoeken, ik heb er nog eentje op overschot (bij 2 verschillende shops besteld voor de zekerheid).

ik heb er 46 voor betaald, mag hiervoor ook weg anders stuur ik hem retour maar doe er liever iemand een plezier mee dan dat dit bij de grote hoop van een scalper terecht komt.
Ik wil de binder wel overnemen van je die had ik nog niet

Zeiden ze tijdens Corona ook allemaal. Gewoon telkens na 3 maanden gekocht voor 40 euro inclusief Evolving Skies. Zullen zien, heel benieuwd.
Andere tijden, Corona had nen boom, maar niks vergeleken met nu. Veel hangt af of ze echt meer gaan printen, of eerder gezegd of ze terug normaal gaan printen, want er is minder geprint nu. Nog een heel ander verhaal, maar kort gezegd,er was te veel oude stock en die moest weg want dat kost geld, hoe verwerkt ge oude stock? Tijdens een boom/hype minder printen. Mensen kopen dan andere alternatieve goedkopere producten. Nu dat alles op geraakt overal zijn ze daar met hun, we gaan meer printen!!! Aka terug normaal printen.

Ik had mijn laatste 2 ETB's verkocht aan iemand gisteren. Die persoon kocht ze om zelf open te doen, dus ik had een beetje van mijn prijs gedaan omdat ik hem dat wel gunde. Hij ging me de pulls doorsturen op tweedehands.

Krijg net het bericht dat er praktisch niks in beide ETB's zat lol.

Thank god dat ik die zelf niet open gedaan heb :p

Yes, meer kans dat er in die van mij wel nog iets zit 🤡.
tyler-rhoades-andrew.gif

Hier ook 1 etb open gedaan en 4 boosters ervan opengedaan met de kinderen, 1 ogerpon ex, 1 pokeball munkidori en 1 masterball hoothoot. Lijkt me nog vrij oke 😆

Ik mag niet klagen, ik had 2 EX'en, een aspec, een full art trainer, 3 pokeballs en een Secret rare.

Voor deze set is dat bijna de lotto winnen 🤣

Van de TCGShop whatsapp, ze hebben restock prismatic evolutions etb, vandaag en vrijdag. Ze vragen 54,95. Denk wel dat ze 1 p.p. doen.

Van de TCGShop whatsapp, ze hebben restock prismatic evolutions etb, vandaag en vrijdag. Ze vragen 54,95. Denk wel dat ze 1 p.p. doen.
Gaat wel enkel in de winkel zijn, komen normaal niet meteen online, al dan niet komen ze zelf niet online als ze snel verkopen.

Hebben jullie al aan Journey Together pre orders gedaan? Ben zelf aan het twijfelen of er nog interessantere aanbiedingen komen, maar MSRP is duidelijk de nieuwe manier.

Flashback naar toen ik een jaar of 8 was.
Gewoon voor de fun eens een setje kaarten gekocht. Geen idee wat ze betekenen of ze iets van waarde hebben. Ook geen idee wat ermee te doen, het is gewoon leuke nostalgie.
Enkele 'oude' pokemons ertussen zelfs, zalig. En ook een ultra rare blijkbaar.

Terug
Bovenaan