[TCG] Pokémon

Nice! Uit 6 BB nooit een Eevee getrokken. Wel een chanceke met de 7de box, eerste pakje trok men zoon de Greninja chase. Alle dubbeltjes verkocht en zo de set gemastered.
Praktisch nergens nog, de juist mensen kennen en rap zijn. Denk dat ik de volle 2/3 min de kans had om ze aan te schaffen.
Was ook met een limiet op, dus dat maakt het nog frapanter dat het toch zo snel weg was allemaal.
Waarschijnlijk nog eens door die aanstaande softlaunches dat de prijzen naar msrp moeten duwen. Pokemom Company zen plan lukt allesinds goed zover.

Ik heb dan maar 3 bb en 2 etb aan standaard prijs besteld. Prismatic min of meer overgeslagen, dan maar een tikje meer JTO.

Nice! Uit 6 BB nooit een Eevee getrokken. Wel een chanceke met de 7de box, eerste pakje trok men zoon de Greninja chase. Alle dubbeltjes verkocht en zo de set gemastered.

Waarschijnlijk nog eens door die aanstaande softlaunches dat de prijzen naar msrp moeten duwen. Pokemom Company zen plan lukt allesinds goed zover.

Ik heb dan maar 3 bb en 2 etb aan standaard prijs besteld. Prismatic min of meer overgeslagen, dan maar een tikje meer JTO.
Heb zelf ook niet zo veel besteld hoor, 1 ETB van Prismatic open gedaan.
Voor JT een BB en ETB besteld voor €190 samen inc. verzending.

Geen zin er meer van te kopen en dan niet te openen en de reseller uit te hangen.
Het max was toch 2 per product dus ja tis niet dat ge het dan kunt doen om andere blij te maken, mss één iemand.. :p

Uiteindelijk toch wat binnengekomen :)
20250128_214029.jpg

Laatst bewerkt:
Dat is goed gedaan dan! Mijn leverancier had 3 cases gedownsized maar 5 etbs. 3 maanden lang hadden ze men voorschot vastgehouden. Met de huidige markt willen we deze set nietnmeer masteren.

In Dreamland hebben ze nog sticker setjes van Prismatic. Wel 1 per klant. Naar schijnt nog ETBs in Aalst.

Dat is goed gedaan dan! Mijn leverancier had 3 cases gedownsized maar 5 etbs. 3 maanden lang hadden ze men voorschot vastgehouden. Met de huidige markt willen we deze set nietnmeer masteren.

In Dreamland hebben ze nog sticker setjes van Prismatic. Wel 1 per klant. Naar schijnt nog ETBs in Aalst.
Aalst? In Lede dan, want Aalst heeft toch geen DL? Vorige week nog geweest en was niks.

Aalst? In Lede dan, want Aalst heeft toch geen DL? Vorige week nog geweest en was niks.
Denderleeuw of Lede. Hier in Turnhout zeiden ze Aalst, maar dan zal het één van de omliggende zijn. Een groot filiaal allesinds.

Het was plezant om nog eens iets te openen. Precies al sinds september geleden door heel de boom.

Denderleeuw of Lede. Hier in Turnhout zeiden ze Aalst, maar dan zal het één van de omliggende zijn. Een groot filiaal allesinds.

Het was plezant om nog eens iets te openen. Precies al sinds september geleden door heel de boom.
Zal Lede geweest zijn is één van de grootste DL winkels die er is. Ondertussen wrs al niet mee aanwezig wrs :p

Hier ook 1 etb open gedaan en 4 boosters ervan opengedaan met de kinderen, 1 ogerpon ex, 1 pokeball munkidori en 1 masterball hoothoot. Lijkt me nog vrij oke 😆
De rest van de etb open gedaan, op 14 packs in het totaal met een binder collection:

2 trainer full arts
1 masterball
4 pokeballs
2 ex pokemon

Wel al heel veel dubbels in bulk (als er iemand wilt ruilen stuur maar een pm).

Opvallend verschil tov Japans. 1 booster box open gedaan en daar hadden we maar 1 kaart dubbel en was dan nog een pokeball.

Simpele vraag:

Kaartjes graden: ja of nee?
Depends, als je zelf een goed oog hebt en goed kan inschatten wat een 10 kan krijgen dan ja...
Zeker als het een kaart is met veel verschil in waarden op PSA10, in alle andere gevallen meestal niet de moeite..

Terug
Bovenaan