Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Volgens mij ga je niet veel meer krijgen. Er zijn niet veel kaarten in van waarde en dat een groot deel van de kaarten Nederlandstalig zijn, speelt ook al niet in je voordeel. Daar krijg je gewoonweg een pak minder voor dan Engelstalige kaarten.Heb eens snel geteld en zijn een 300-tal kaarten zonder energy cards… Geen idee of die energy card en zo iets waard zijn. Denk hele collectie rond de 500 kaarten. Zou dat wel overwegen om weg te doen, maar als ik er bv. maar rond de €200 voor krijg dan ga ik ze wel houden.
Da gaan dure barry's worden, special rarity weeral zoals bij B&W.Mooi WK en hele mooie finale arena , denk ik iets makkelijker te volgen als toeschouwer zo.
ik blijf wel geen fan van de mega, vooral door de letters
![]()
![]()
Ik heb gisteren besteld.Grote fan hier van de nieuwe mega sets, gaat onmogelijk worden deze te vinden aan retail vrees ik.
Goddamn
De vraag is natuurlijk: Waar heb je die gekocht?Ik heb gisteren besteld.
55 per ETB en 180 voor een BB.

Maakt niet veel uit of ik het deel, want na 10min was het toch uitverkocht en is op invite voor de community.De vraag is natuurlijk: Waar heb je die gekocht?![]()
Perfecte moment lijkt me als ge het beu zijt, niks houd je tegen om in betere tijden terug in te springen.Ik ga gans mijn collectie van de hand doen. 't Is mij beu, gans dat gedoe van niet deftig aan sets te geraken.
Wel eerst nog paar kaarten opsturen naar PSA (onder andere POP5 Umbreon en POP5 Espeon). Zijn kaartjes met wel wat waarde.
Ben gewoon op zoek naar een winkel in de buurt, waar ik kan bestellen en waar ik desnoods wat meer betaal maar wel zeker kan zijn van wat ik besteld heb.Maakt niet veel uit of ik het deel, want na 10min was het toch uitverkocht en is op invite voor de community.
Maar voor de geïnteresseerden: TCGShop in Boom.
Eigenaar en werknemers zijn heel community driven dus langs komen voor een goed dealtje als het je uit komt valt daar niet in de smaak.
Zijn super vriendelijk en goeie mensen en doen alles voor de hobby, maar zoals ik al zei het is een hobby en geen business.
Dus als ge eens langs gaat of joined hou daar dan rekening mee.

Boom is voor mij ook 40min rijden.Ben gewoon op zoek naar een winkel in de buurt, waar ik kan bestellen en waar ik desnoods wat meer betaal maar wel zeker kan zijn van wat ik besteld heb.
Maar Boom is uit de richting.
Edit: Heb de Japanse sets gekocht omdat ik vrees dat ik niet veel zal vinden.![]()
Die mens schijt geld, zegt da kik et u gezegd heb.Je hoor dat nog meer bij andere winkels als je in de community van de winkel (zeker deze die tornooien etc. organiseren) zit zit , dat je nog altijd aan goeie prijzen kan kopen zonder problemen.
Vroeger was Maximus bijna altijd bij de goedkoopste verdelers geweest zelf ivg met cardmarket, maar dat is nu wel echt helemaal weg... Hij zal wel genoeg nog verkopen om al zijn kosten af te betalen en In het huidige klimaat stijgt zijn stock alleen maar in waarde.
Dus zijn strategie zal denk ik nog niet zo snel veranderen.