[TCG] Pokémon

€80, maar heb het voor mezelf verantwoord dat ik het anders aan verzending kwijt zou zijn.

Sleeved boosters zijn 7,5 het stuk en 3pack blisters €22.
Veel te duur eigenlijk. Maar hier lokaal vragen ze wel 100 voor de ETB. Uiteraard blijft die mens er ook mee zitten.

Zijn er nog andere sets die zich focussen op de originele 151? Ik zou toch iets of wat gefocust willen pakjes kunnen kopen aan een normale prijs. Geen probleem om een combinatie van series te gebruiken maar het zou toch een hoge kans moeten hebben op originele 151’s.

Heb Cardgamestop bekeken en daar was 151 serie maar 18€ voor een pakje.. Die tins is ook een optie maar dan zit je ook aan €15 voor pakje. Vind ik gewoon te zot voor 10 kaarten. Hoewel het klaarblijkelijk wel een goede investering is…

Ik zou inderdaad vooral wat pakjes willen opendoen en zelfs al een basis leggen. En misschien een keer of 2 naar een beurs gaan om dat ook eens gedaan te hebben met mijn zoon.
Echt focussen op 151 niet, natuurlijk zullen er altijd een paar van in de nieuwe sets zitten. In de nieuwste set die vrijdag uitkomt, zit bijvoorbeeld een mooie lijn van Bulbasaur - Ivysaur (IR) + Venusaur (SIR). Maar ook een Vulpix, Spearow, Sandshrew en Jynx etc.

Ik vind het wel straf overigens hoe alle prijzen overal zoveel van elkaar verschillen.
Boosters van MEE: 6 euro bij SuperTCG, 8 euro bij Crach Card Club. 10 euro bij De Spelvogel.
ETB's: 65 euro SuperTCG, 75 euro Crach, 110 euro Spelvogel, 59 euro Mediamarkt (als die beschikbaar komen vrijdag).
Mini Tins: 12 euro Fnac, 12 euro Mediamarkt, 16 euro SuperTCG, 20 euro Crach...
Die nieuwe speciale set van Prismatic Evolutions: 250 euro Spelvogel, 165 euro Crach ...
Black Bolt/White Flare boosters: 10 euro CardGameShop, 7,5 euro bij Outpost.

En zo maar door... Bij de grote ketens hebt ge wel niet zo'n grote voorraad, dus als ge daar toevallig op de dag van de release langsgaat, hebt ge wel de laagste prijzen heb ik al gemerkt.

De 4-jarige aan het opleren. Ze is zo voorzichtig met mijn dubbels als je zou verwachten van een 4-jarige, maar de kaartjes leven nog.

Ze was de volgens haar mooiste kaarten aan het aanduiden. Dure smaak.🙈

In de DreamLand zelf hebben ze nog een grote voorraad. Aan 60 euro voor de ETB 🤘🏻
Ocharme de lange rij aanschuivers bij card game shop aan 80 euro 😂

Kan niet klagen, 60/etb en 15/tin&blister.
Woensdag nog twee ETB's en BB halen voor 55/etb en 180/bb.

Hopelijk hier nog volk wat gevonden vandaag en voorbije weken?

IMG_20251010_114146.jpg

Mijn ouders zijn op pad gegaan om 9u en vonden in 2 winkels letterlijk 0 stock.
Kennis dan maar naar Dreamland, daar beide ETB's aan 60. Via MediaMarkt de 3-pack en los pakje.
Nergens tins zien opduiken wel.

Mijn ouders zijn op pad gegaan om 9u en vonden in 2 winkels letterlijk 0 stock.
Kennis dan maar naar Dreamland, daar beide ETB's aan 60. Via MediaMarkt de 3-pack en los pakje.
Nergens tins zien opduiken wel.
Nice! Tins komen van bij Nerdgeek, kon hele art set mee doen, maar kwas blij met Lucario en Gardevoir voor bij de ETB :p

Heb mijn impulsaankoop geopend en er zat een Ivysaur IR in, dus ik ben blij want had gehoopt op 1 van de 2.

Boosterbox is daarstraks toegekomen en ETB ligt klaar om af te halen. Dus de jeukende vingers hebben iets om naar uit te kijken. :cool:

Terug
Bovenaan