[TCG] Pokémon

Twas nog meer chaos dan anders vond ik.

En ik was ofc net een mail aan het lezen als ik bericht kreeg en vrienden al gekocht hadden.
Die UPC heb ik pas half uur na de drop kunnen claimen trouwens... was echt nog een gelukje, want ik had eerst ook totaal niks.

Maar ik moet stoppen met dat via Credit Card te doen, het is eens tap extra en duurt te lang tegen die bots.
De moment dat ik toch gewoon betaalde had ik in eens paar dingen. Elke release maak ik nieuwe lessen.

Twas nog meer chaos dan anders vond ik.

En ik was ofc net een mail aan het lezen als ik bericht kreeg en vrienden al gekocht hadden.
Die UPC heb ik pas half uur na de drop kunnen claimen trouwens... was echt nog een gelukje, want ik had eerst ook totaal niks.

Maar ik moet stoppen met dat via Credit Card te doen, het is eens tap extra en duurt te lang tegen die bots.
De moment dat ik toch gewoon betaalde had ik in eens paar dingen. Elke release maak ik nieuwe lessen.
Hier kon achteraf betalen gewoon zelfs.

efdzs.jpg

In de VS kost die UPC 130 dollar bij oa Target.
Waarom kost dat hier soms het dubbele of meer? :oink:
MSRP zal zo rond de prijs van bol zijn (159,99), denk ik. De rest is opportunisme/kapitalisme en geef ze eens ongelijk.
Het is niet de zot die vraagt, maar de (fomo) zot die het eraan geeft.

Laatst bewerkt:
Precies toch wat fout met de website, want mijn bestelling staat op "besteld bij leverancier" terwijl het zogezegd al in de winkel zou liggen 😅
Vandaag is er terug voorraad op de website van Standaard Boekhandel. Mijn 10% korting gebruikt waardoor de kostprijs toch lager ligt dan bij Mediamarkt. Zal wel zien wanneer hij wordt geleverd maar ik ben al lang blij dat ik er één heb kunnen scoren.

Bedankt voor deze link gisteren. Het enige dat ik heb kunnen bestellen via bol.com.

Nice, spijtig dat ik godver 2u in meeting zat en alles hier heb gemist, maar toch Venusaur, Lucario, blister en booster pack heb kunnen bestellen. Thanks voor het delen iedereen!
Hier ook liggen vloeken. Ik stond op het punt om bij een afspraak binnen te gaan. Stond geparkeerd op de parking en dan zag ik de berichten binnenkomen. Nog net die Venusaur box kunnen bestellen. De rest was al uitverkocht. Deze ochtend werd hij geleverd.

Het enige dat ik nog hoop te scoren is een Mega Evolution ETB en dan een Charizard box.

Terug
Bovenaan