Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zet hem gerust hier, kzal er zorg voor dragen xDIk heb mijn UPC uit de brievenbus gevist (dank u postbode), meteen uit de kartonnen doos gehaald en ergens uit mijn zicht gezet.![]()
Legend
Enkel die mensen delen het. Ik kan u zeggen: na 6 packs heb ik nul de botten.Het lijkt wel alsof de Charizards om de oren vliegen als ik zo online het wat volg.
Maar dat is mss gewoon bias
Heb 2 ETB's voor 73/stuk, wie wil hier. Ook in vriendenkring aangeboden.
Ja niet iedereen pulled na 6 packs nen charizardEnkel die mensen delen het. Ik kan u zeggen: na 6 packs heb ik nul de botten.

Stuur gerust pm.Al verkocht? Anders interesse in eentje!
Ook vandaag op de trade en grade dag nog veel stock van de nieuwe set.TCGShop in Boom had gisteren nog best wel wat staan voor losse verkoop van Phantasmal Flames (ETBs, booster bundles, UPC), denk da de prijzen 75, 38, 200 waren respectievelijk.
Zijn genoeg analyses op YT, sowieso betere pull rates dan Scarlet & Violet Era.Grote hitrate precies toch in PFL. Dernet 4 pakjes open gedaan. 4x één/twee zilveren/gouden sterren. Helaas wel niet dé hit van de set
(Blowtorch, Flygon, Mega Heracross en Rotom Ex
)