[TCG] Pokémon

De sint had 2 pakjes van die Mega Venusaur box in de schoenen gelegd, maar ze hadden deze morgen helaas meer interesse in de snoepjes.
Zijn dus nog niet geopend :p

Die grote kaart met dieptezicht is wel fancy!

De sint had 2 pakjes van die Mega Venusaur box in de schoenen gelegd, maar ze hadden deze morgen helaas meer interesse in de snoepjes.
Zijn dus nog niet geopend :p

Die grote kaart met dieptezicht is wel fancy!
Ken da, kheb de mijne ook moeten pushen om zijn packs te openen xD
Hij had te veel zin om met zijn Hot Wheels te spelen xD

Het blijkt verrassend te zijn hoe vaak die kaart getrokken wordt. Hier voorlopig nog geen chance.
De SIR Meowth op zijn boom ligt hier gelukkig wel al te blinken. Die char is echt wel een hele vette kaart :eek:
Is helemaal niet zo verrassend. SIR pullrates zijn dezelfde als vorige set alleen waren er toen 10 en nu maar 5.
Dus uiteraard veel meer kans dat als iemand een SIR pulled het de Zard is ( 1 op 5 ), maar het is nog steeds absoluut geen garantie.

Meowth is ene IR trouwens, geen SIR.

Ik ga hem morgen proberen te verkopen, samen met mijn Charizard Ex SIR van Paldean Fates, Flareon Ex SIR van Prismatic en Team Rocket's Moltres Ex SIR uit Destined.

Heb ik een deel terug van wat ik uitgeef.

Daaaaaamn de ETB was een tegenvaller. Allez, wel een mooie box en heel coole sleeves, dat wel :D
Slechts 3 kaarten de moeite waard en zelfs dan... Heracross EX, Togedemaru⭐ en dan nog dubbele zilveren ster Battle Cage. Verwaarloosbaar dus 🥲

Ik ga hem morgen proberen te verkopen, samen met mijn Charizard Ex SIR van Paldean Fates, Flareon Ex SIR van Prismatic en Team Rocket's Moltres Ex SIR uit Destined.

Heb ik een deel terug van wat ik uitgeef.
Maar 1 winkel binnen geweest, zou 750 winkeltegoed gekregen hebben. Heb mijn kaarten terug mee genomen.

Ze waren wel onder de indruk.

Maar 1 winkel binnen geweest, zou 750 winkeltegoed gekregen hebben. Heb mijn kaarten terug mee genomen.

Ze waren wel onder de indruk.

De Mega Charizard is wel moeilijk om te aan te kopen nu voor verkopers, aangezien je niet weet waar die gaat exact uitkomen.
Maar de rest moet je normaal allemaal makkelijk kwijt raken en de gewone marktprijs denk ik.

Terug
Bovenaan