[TCG] Pokémon

Ik hoop stiekem dat ze er deze eens op bol smijten 😇
Great-Tusk-ex-Iron-Treads-ex-Premium-Collection.webp
Is US exclusief dus nope :p

Ik ben vorige week zaterdag naar mijne lokale dreamland gereden en daar hadden ze nog phantasmal flames ETB (69 EUR), phantasmal flames 3 pack blisters (18.99) en sleeved boosters (5.99) in stock. ETB vragen aan de kassa rest van de producten van phantasmal flames stonden ook gewoon aan de kassa.

Ik vind het enorm ironisch dat ik tegenwoordig goedkoper aan dingen geraak in fysieke winkels dan online buiten sommige Bol.com drops die hier passeren. :)

Marktprijs van de UPC is ongeveer 190/200 nu, alles erboven is gewoon te veel betalen en ik vind da bij 190/200 al het geval tbh.

Is al een week vrij te koop daar voor 190. Moeten echt stoppen die hoge prijzen te normaliseren en gewoon niet kopen.
Feit dat die niet uitverkopen zegt meer dan genoeg. Maar er gaan ook veel mensen zitten wachten hebben op een volgende Bol drop ofc.

Marktprijs van de UPC is ongeveer 190/200 nu, alles erboven is gewoon te veel betalen en ik vind da bij 190/200 al het geval tbh.

Is al een week vrij te koop daar voor 190. Moeten echt stoppen die hoge prijzen te normaliseren en gewoon niet kopen.
Feit dat die niet uitverkopen zegt meer dan genoeg. Maar er gaan ook veel mensen zitten wachten hebben op een volgende Bol drop ofc.
True, maar normaliseren, tjah. Je weet toch nooit of iets écht beperkt in voorraad zal zijn (en blijven) of niet bij Pokémon. Iedereen zei: Mega Evolution wordt kapotgeprint want is begin van nieuwe era: sorry, maar los van deze Bol-drop heb ik nergens iets terug in stock zien komen aan MSRP.

True, maar normaliseren, tjah. Je weet toch nooit of iets écht beperkt in voorraad zal zijn (en blijven) of niet bij Pokémon. Iedereen zei: Mega Evolution wordt kapotgeprint want is begin van nieuwe era: sorry, maar los van deze Bol-drop heb ik nergens iets terug in stock zien komen aan MSRP.
Ja en toch is het serieus aan de beter hand, de vraag blijft gewoon zeer hoog, maar het aanbod is er echt wel.
Mega had wel een klein dipje terug, maar zat met een hoop vertragingen ook etc, denk dat daar wat misgelopen is.

Maar punt blijft dat de vraag heel hoog blijft, maar je ziet wel aan de prijzen en alles online en de winkels dat er veel meer is dan met JTG en DRI.
Ook al veel gezien dat voor de specialty set dit jaar ( ascending heroes ) dat er veel meer is en gaat zijn dan Prismatic vorig jaar.

IMO zitten we bij om de correcte markt, want overvloed in alle winkel wil je ook niet en is niet goed voor de hobby, ideaal zit je met je aanbod ergens tussen de 90 a 110% van je vraag, soms beetje minder soms beetje meer, ma nooit extreem te veel of weinig.

Er staat nu ook nog steeds wel wat online op bol, zijn wel kleinere producten, maar paar maand terug was da gene waar ze, alles was weg.

Terug
Bovenaan