Ik vandaag zo een prismatic figure collection open gedaan, golden Pika gepulled.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Voor deze set: Alle kaarten tot en met nr. 94 hebben een holo versie met uitz. Van de EX. Pokémon.Ik zie effe door de bomen het bos niet meer. Hoe bewaren jullie de zeldzamere kaarten?
Ik doe ze nu voorlopig in van die sleeves die bij een ETB zitten.
Ik lees soft sleeves, penny sleeves, toploader, ...
Ik ben aan het proberen de Phantasmal Flames te completen. Heeft elke kaart op de 'Card List' ook een holo versie?
Aanraders voor een goede binder? Heb liefst eentje waar normale en holo naast elkaar kunnen.
) zal er niets mee gebeuren..Om aan te vullen op dit, als je een Vault X met zipper koopt, kan je er in theory zelf een emmer water over gooien...Voor deze set: Alle kaarten tot en met nr. 94 hebben een holo versie met uitz. Van de EX. Pokémon.
Als je de masterset spaart gewoon in een sleeve (koop wat goeie Penny sleeves, vele zijn fan van de iets duurdere maar stevigere dragon shield sleeves, maar penny sleeves doen ook hun werk) en steek deze dan in de binder. Als je niet zot doet natuurlijk (bvb. een emmer water overgieten) zal er niets mee gebeuren..
Je kan altijd nog zotter doen double sleeves etc. maar in mijn visie niet nodig.
Qua binder ik denk dat de populairste merken ultra pro en vault X zijn het is maar wat je verkiest.
Voor lange stockage gebruik ik een zipper binder, voor een tradebinder eentje met rekker (omdat dat sneller open en toe te doen is).
Voor je mastersetbinder , zorg dat je binder groot genoeg is om alle kaarten er in te steken.
Om aan te vullen op dit, als je een Vault X met zipper koopt, kan je er in theory zelf een emmer water over gooien...
al geprobeerd misschien ? En vault x zoveel beter dan ?
Was een beetje om te lachenal geprobeerd misschien ? En vault x zoveel beter dan ?
Denk het ook wel normaal.Die Vault X XL heeft 12 kaarten per pagina en plek voor 624 kaarten, dus denk dat hier zowel de ME: Phantasmal Flames als de ME: base masterset in passen. Deze lijkt mij ideaal!
Die met de mega Luc en Gar?Mensen, koop die nieuwe Collector's Chest NIET.
Zaten 2 Surging Sparks packs in van mij in plaats van Destined Rivals, echt teleurgesteld![]()
Jup.Die met de mega Luc en Gar?
Klopt, staat zelf vaak op sealed producten dat inhoud kan verschillen.Met andere woorden: zolang het in tekst niet erop staat, doet de afbeelding er niet toe.

Jup, ik ben niet de enige en dus pech. Je verwacht het wel niet als er JTG, DRI en Mega opstaan.
Feit, had er 40 voor betaald wel, dus op zich, cv.Dan kan je beter de Venusaur EX box kopen voor quasi dezelfde prijs. Daar ben je zeker van de packs die erin zitten.
Ja in die grotere collection boxen gaje da wel al eens vaker voor hebben.Ik kijk beter ook eerst wat reviews voor ik iets koop.
Zit nu met 3 booster pakjes Paradox Rift uit zo een Cynthia Garchomp ex box. Daar heb ik voor de rest nog niets van.
Misschien iemand die wil ruilen voor booster pakjes PFL, MEG, JRI of DRI?