[TCG] Pokémon

Die scamsite Monstermarkt.eu is ondertussen offline.
Heb dispute ingediend, benieuwd of ik mijn geld ga terug zien.

Dat zou wel straf zijn mocht dat het geval zijn... Waar hebben jullie dat gelezen/gehoord? Zelf heb ik geen boosters besteld want mijn aandacht gaat naar Ascended Heroes en die First Partner Illustration Collection boxen.

Dat zou wel straf zijn mocht dat het geval zijn... Waar hebben jullie dat gelezen/gehoord? Zelf heb ik geen boosters besteld want mijn aandacht gaat naar Ascended Heroes en die First Partner Illustration Collection boxen.
Niks straf aan hoor, halen gewoon de seal er mooi af om die er nadien terug rond te doen. Als gewone leek en op de retour dienst gaat niemand dat merken. Als je er iets van kent en je let op merk je het wel. Seals zijn vaak niet helemaal strak, vaak meer gaten en shrink of zoals in mijn geval gewoon de seal ondersteboven... die was wel echt te simpel om te zien.

Scannen ze dat met dat apparaat dan mss?? Blijkbaar heb je zo een soort van xray of detector whatever die goeie packs kan opsporen??
Zijn meerdere opties, soms zijn de packs geopend en terug toegedaan, ofwel hits uitgehaald, ofwel gewoon geen hits in en terug gestuurd. Andere opties zijn er ook nog in het geval je geen vertrouwen hebt met het opnieuw toe maken van packs. Je kan altijd overschot van packs uit een boosterbox waarvan je weet dat er geen hits meer in zitten ( omdat je ze al gepulled hebt ) er in steken en de packs zelf openen.

Swat, zijn smerige praktijken en niks nieuw, bol kijkt dat ofc niet na als het gewoon sealed terug toe komt bij hun. Chinese Pokémon is nog veel slechter nu, daar zijn zelf gewoon fabrieken die zich daar mee bezig houden om resealed producten klaar te maken en te verkopen...

Kaarten zijn altijd allemaal echt en packs kloppen, gewoon er zullen nooit hits in zitten tenzij kleine mega cheap exkes om de schijn op te houden.

Bestelt maar gaat op retour, resealed bundle, dus let op mannekes :)
How goed dat ge het zegt. Dan ga ik het even goed in't oog houden als ie toekomt. Is het iets van nu, of hebben vorige drops er ook last van gehad? Want ik heb nog een gesloten PFL bundle liggen die ik gewoon wilde bewaren...

Ik heb hier nog een Mega Evolution booster bundle van 6 liggen van een vorige drop. Dient nog als cadeau. Nog tips om te zien of het resealed is, of niet?

Als dit gekocht is rond de release zelf of in die drop 2/3 weken erna moet ge niet veel vrezen ze, waren de grote release drop en wave 2.

Tis vooral bij de verkopen random daarna, soms waren er zo kleine dropkes op random dagen en uren, da zijn de retour drops en niet al die items zijn mee geknoeid eh, sommige zijn gewoon legit op retour gegaan ook. Maar ge weet gewoon dat er ook kans is op gesjoemel.

Terug
Bovenaan