Visenya
Well-known member
Net gecontroleerd, €13,99, iddIk dacht 13,99 EUR voor 2 pack blister. De rest is correct qua prijs. Bij Smyth Toys is 2 pack blister wel 12,99 EUR.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net gecontroleerd, €13,99, iddIk dacht 13,99 EUR voor 2 pack blister. De rest is correct qua prijs. Bij Smyth Toys is 2 pack blister wel 12,99 EUR.
Ik dacht 13,99 EUR voor 2 pack blister. De rest is correct qua prijs. Bij Smyth Toys is 2 pack blister wel 12,99 EUR.
Yep staat zo toch al tijdje op hun site.Dreamland dus ook een pakje duurder dan Bol nu ?
16.99 voor 2 pak
25.99 voor stickers
Dreamland dus ook een pakje duurder dan Bol nu ?
16.99 voor 2 pak
25.99 voor stickers
Toch zeker op bol.Ik ga ook niets meer kopen behalve op release. Dan ben je tenminste zeker dat het geen geretourneerde resealed bullshit is.
Komt ook gewoon omdat het nu enkel maar de kleine blisters zijn die verkocht worden.Man man, wat een gedoe om aan producten te geraken.
Ik ga mijn chasekaarten kopen ipv te rippen denk ik.
Niet. Er zijn geen boosterboxen die voor deze set verkocht worden dus die worden uit de andere producten gehaald.En wanneer zouden er losse boosters bschikbaar worden?
Komt ook gewoon omdat het nu enkel maar de kleine blisters zijn die verkocht worden.
Over 3 weken, de ETB's (en de partner pin set?), 4 weken daarna de boxen met 10p en de mega variant van de ZA starters en dan eind april, het interessantste product, de booster bundle. En onderweg, eind maart, nog een nieuwe set die niet zo interessant lijkt.
Da's toch ook spijtig. Vaak is het leuk om eens 1 pakje onder het kopkussen van de zoon te steken voor hij gaat slapenNiet. Er zijn geen boosterboxen die voor deze set verkocht worden dus die worden uit de andere producten gehaald.

Da's toch ook spijtig. Vaak is het leuk om eens 1 pakje onder het kopkussen van de zoon te steken voor hij gaat slapen![]()

Aan geraken vond ik nu niet moeilijk, als ge wou kon ge er van elk 20 bestellen als ge overal iets kocht.Man man, wat een gedoe om aan producten te geraken.
Ik ga mijn chasekaarten kopen ipv te rippen denk ik.
Vrees wel belachelijk dure kaarten...We kopen de singletjes wel
ik ben gelukkig meestal toch geen fan van de grootste en vaak duurste hitters
Nu ik moet maar 1 kaart hebben mijn favoriete eend , met mijn favoriete illustratorVrees wel belachelijk dure kaarten...