[TCG] Pokémon

Dreamland dus ook een pakje duurder dan Bol nu ?

16.99 voor 2 pak
25.99 voor stickers

Amai, dat is toch al snel 6 EUR duurder voor die sticker collectie dan retailprijs. En 3 tot 4 EUR voor de 2 pack blister.

Hier nog proberen om die 2 pack blister van Larry en Erika te regelen. Dan wordt het wachten op de ETB. Die hoop ik in 2 of 3 voud te regelen. Eentje om open te doen en dan één/twee om te bewaren en pas binnen X aantal jaar samen open te doen met de zoon die er in maart gaat aankomen.

Ik ga ook niets meer kopen behalve op release. Dan ben je tenminste zeker dat het geen geretourneerde resealed bullshit is.

Man man, wat een gedoe om aan producten te geraken.
Ik ga mijn chasekaarten kopen ipv te rippen denk ik.
Komt ook gewoon omdat het nu enkel maar de kleine blisters zijn die verkocht worden.

Over 3 weken, de ETB's (en de partner pin set?), 4 weken daarna de boxen met 10p en de mega variant van de ZA starters en dan eind april, het interessantste product, de booster bundle. En onderweg, eind maart, nog een nieuwe set die niet zo interessant lijkt.

Komt ook gewoon omdat het nu enkel maar de kleine blisters zijn die verkocht worden.

Over 3 weken, de ETB's (en de partner pin set?), 4 weken daarna de boxen met 10p en de mega variant van de ZA starters en dan eind april, het interessantste product, de booster bundle. En onderweg, eind maart, nog een nieuwe set die niet zo interessant lijkt.

Had ergens gelezen dat het in het algemeen een set zou zijn waar weinig restock van zou komen.
Dus ik ga er vanuit dat ascended heroes niet zomaar in de wild zal te spotten zijn.
Met die gedachte ga ik er ook niet diep inspringen want een set afwerken zal moeilijk worden en er zijn zodanig veel IR, MA's, SIR's dat een chase pullen ook al een uitdaging wordt...

Man man, wat een gedoe om aan producten te geraken.
Ik ga mijn chasekaarten kopen ipv te rippen denk ik.
Aan geraken vond ik nu niet moeilijk, als ge wou kon ge er van elk 20 bestellen als ge overal iets kocht.
Tis gewoon belachelijk overpriced dat ik overal geskipt heb, enkel op bol die 4 van die 3 packs gekocht omdat da 6.5 euro per pack is.

Alles aan 7 of meer koop ik niet.

Vrees wel belachelijk dure kaarten...
Nu ik moet maar 1 kaart hebben mijn favoriete eend , met mijn favoriete illustrator :p
Psyduck.ASC.226.60149.png

Terug
Bovenaan