[TCG] Pokémon

Komt ook gewoon omdat het nu enkel maar de kleine blisters zijn die verkocht worden.

Over 3 weken, de ETB's (en de partner pin set?), 4 weken daarna de boxen met 10p en de mega variant van de ZA starters en dan eind april, het interessantste product, de booster bundle. En onderweg, eind maart, nog een nieuwe set die niet zo interessant lijkt.

Deluxe Pin 20/3 dacht ik.

Iemand een idee waar je die Mega Ex boxen (Meganium, Feraligatr, Emboar) kan preorderen voor een schappelijke prijs?
Dan heb ik zowat alles gehad.

Pokémon Day kon ik hier vinden voor 20 euro, geen limiet. (2 gekocht)
De rest kon ik in andere shops vinden, maar was allemaal 5 euro te duur, dus laten liggen. Meer dan 6/pack geef ik niet.

Ik ging de Pokémon Day normaal niet kopen, maar toen die op bol passeerde gisteren, heb ik hem gekocht. Het is toch om dicht te laten.

Dat valt nog mee.

Hier 28 packs.
2x IR (Marill en Salazzle)
Stuk of 5-6 ex'en, waaronder enen dubbele...
0 ultra rare en 0 SIR
Ja, kben zeker niet mad, singles kopen binnen een maand of 2 was sowieso beter geweest, maar als ik andere hun pulls zie ( de meeste toch ) ben ik blij met wat ik heb :p

Eindelijk, de eerste echte hitjes, een Charmander 3p open gedaan.

Enkel spijtig dat die Mega Froslass EX echt wel een beschadigde achterkant heeft. 😢
Gelukkig zie je dat niet in een binder.

Laatst bewerkt:
Pff, hotrunners hierzo :D

Ik heb nog enkele 3p onderweg, daarna wachten tot de ETB en de tins uitkomen.
mja, 13 boosters geopend en nog 13 om te openen, maar ik spreid het openen (begin van een thuiswerkdag) want anders koop ik te veel. Ben nu al aan het kijken voor de laatste Japanse set of gem 4 te kopen.

Terug
Bovenaan