[TCG] Pokémon

Oei als ik hier zo alles lees hoop ik dat mijn SB bestelling met klaarleggen in de winkel nog doorkomt dan 😂 daar besteld omdat ik 10% korting heb
En de Charizard tin in de Mediamarkt. Hopelijk daar toch ook wat opzij kunnen leggen 🫣
Vergeet dat maar als je geen bevestiging hebt ontvangen… Mijn ETB van Phantasmal Flames online gefixt wegens op voorraad. Na enkele dagen gebeld met de klantendienst omdat mijn bestelling door hun geannuleerd werd wegens “nooit meer beschikbaar” en geld terug gekregen (wel eerst contact met klantendienst).

De volgende frats moest dan nog komen met 3 pack blister van Ascended Heroes. Ik bestel er 2 via hun. Bevestiging via mail dat bestelling gelukt is. Binnen het uur volgt een mail als het klaar ligt. Dag erna nog steeds geen mail dus bel ik met de winkel. “Ja dat komt via mail bij ons binnen dus als wij ondertussen eentje verkopen dan kan het zijn dat het weg is…”. Ik neem contact op met de klantendienst. Ze sturen mij een mail dat ze in hun centraal magazijn nog 2 packs hebben liggen en dat ze deze gaan bezorgen. 4 dagen later een mail dat de bestelling wordt geannuleerd. Nu in afwachting van mijn geld. En waarschijnlijk kan ik nog eens met de klantendienst bellen hierover.

Als je dat via Standaard Boekhandel wil. Ga dan op voorhand naar de winkel om het te reserveren of bel een dag op voorhand. Mij hebben ze niet meer liggen om het online te regelen. Het is dat we er 10% korting krijgen via het werk waardoor een ETB nog meevalt qua prijs.

Is mijn scalper joke/post nu verwijderd? xD

Ik koop zelf ook elke set heel wat, ik judge hier niemand ze hahaha

Ah, nee die post staat er nog, welke post is er dan verwijderd van mij?? xD

Heb 2 Standaard Boekhandels gebeld: alles van de eerste minuut weg (waren blijkbaar ook veel bestellingen). Misschien als ik er had gestaan bij opening, maar dan nog. Zou graag een Charizard tin scoren.
Ik hoorde dat standaard boekhandel ook veel gewoon geserveerd hadden voor hun klanten.
30 pakketen binnen en alle 30 ook meten gereseveerd (in hasselt)

IVM Dreamland:

Oude toychamp winkels die nu DL zijn hebben nog geen stock, komt door veranderingen in magazijnen en transport.
Meeste OG Dreamland winkels hebben wel gewoon stock gehad vandaag, mss ergens ene uitzonderlijk niet, of pas later op de dag...

Zieke droogte weer bij het openen en dan juist als ik wil opgeven pull ik de 292 Iris's Fighting Spirit :p

Raar ook hoe sommige tins wil netjes gesealed zijn, en andere heel anders (echt volledig) gesealed zijn.
Maar dit zou normaal zijn.

IVM Dreamland:

Oude toychamp winkels die nu DL zijn hebben nog geen stock, komt door veranderingen in magazijnen en transport.
Meeste OG Dreamland winkels hebben wel gewoon stock gehad vandaag, mss ergens ene uitzonderlijk niet, of pas later op de dag...

Affirmatief.
Heusden en Hasselt hadden niets en OG DL in Bree wel (maar was instant uitverkocht blijkbaar).

Waren in de Vleeshalle in Mechelen na een dagje Technopolis en gezien dat daar een TCG winkel vlakbij was. Was tegen 17u dus wonderbaarlijk lagen er nog 2 tins, dan toch maar eentje meegenomen. 18€ voor 2 pakjes nochtans veel te veel.

DreamLand Leuven had veel ETB's. Zelfs om 17u nog.
Wrs pas later in de winkel toegekomen op de middag. Niet elke winkel krijgt het op tijd binnen want die hebben vaste leveringsdagen en als dat pas vrijdag is... dan is dat in de namiddag, die van mij krijgt leveringen op dinsdag en donderdag middag. Dus altijd op vrijdag ochtend binnen :p

Voor wie de volgende set aan schappelijke prijs wilt bestellen.

Ik heb er wel zelf nog niets besteld en aangezien het een kleine set is, ga ik het houden op een boosterbox en een ETB. Er is ook nog geen hype, integendeel zelfs, online, dus ik ga er van uit dat deze set makkelijk te vinden zal zijn.

Mijn 5 losse boosters ASC open gemaakt, 3 EX'en die ik nog niet had, alle reverse had ik nog niet en toch een paar kaartjes extra voor de binder.

Voor wie de volgende set aan schappelijke prijs wilt bestellen.

Ik heb er wel zelf nog niets besteld en aangezien het een kleine set is, ga ik het houden op een boosterbox en een ETB. Er is ook nog geen hype, integendeel zelfs, online, dus ik ga er van uit dat deze set makkelijk te vinden zal zijn.

Mijn 5 losse boosters ASC open gemaakt, 3 EX'en die ik nog niet had, alle reverse had ik nog niet en toch een paar kaartjes extra voor de binder.
Schappelijk? Mark my words 160-180 easy.

Terug
Bovenaan