[TCG] Pokémon

Deze middag 2 tins toegekomen van bol, elk apart verzonden in een kartonnen enveloppe. Buiten de ingedeukte tins viel mij op dat ze beiden anders verpakt waren. De cleffairy is zoals andere tins met strakke folie en scheurstrook, de andere gewone losse folie. Vermoed dat deze dus opnieuw is gesealed? Of voorteken van een godpack? :sneaky::LOL:
SYevZpm.jpeg

Ik had ook beide seals (in 2 leveringen), zou niks verdachts aan zijn volgens Reddit. Verder lijkt het me ook absurd om nu al massaal reseal in omloop te hebben bij de eerste bol drop van de quasi goedkoopste items.

Blijft raar toch? Sommigen deftige scheurseal van harde plastic, en anderen precies gewoon plasticfolie. Zowel Bol als Outpost hadden dat. Natuurlijk ook geen Gengar uit gepulled. Rigged 😛
Denk dat veel mensen nog vrij nieuw zijn en nog moeten beseffen dat de kwaliteit bij TPCI soms echt wat slecht is.
Niet alleen bij het sealen, ook gewoon de kaarten zelf, vroeger waren al eens sets met echt zwaar slechte kwaliteit in kaarten ook.

Zal wel weer wat misgegaan zijn en rush rush rush.

Deze middag 2 tins toegekomen van bol, elk apart verzonden in een kartonnen enveloppe. Buiten de ingedeukte tins viel mij op dat ze beiden anders verpakt waren. De cleffairy is zoals andere tins met strakke folie en scheurstrook, de andere gewone losse folie. Vermoed dat deze dus opnieuw is gesealed? Of voorteken van een godpack? :sneaky::LOL:
SYevZpm.jpeg
Gekend geval
Enkel en alleen deze tins hebben een andere folie, waarschijnlijk zijn deze op een andere band gerold om te shrinken met andere folie of andere temperatuur voor het sealen van product.
Niks sketchy aan.

Zonet nog wat ontvangen
IMG_20260223_103452.jpg

Gewoon in de winkel gaan kijken @Tom91. Hun online voorraad zegt niks over de voorraden in de winkels.

Net mijn ETB geopend. Alweer een zoveelste teleurstelling.
3 EX'en (Togedemaru, Mega Feraligatr en N's Zoroark) en 1 zilveren ster item card.

4 hits terwijl het gemiddelde 1 per 3 boosters is, toch mooi?
Mja, zo'n standaard Ex'en noem ik zelfs al bijna geen hits meer 🙃
Zeker niet als het maar zo'n Togedemaru ofzo is.
Die Feraligatr is wél cool bv.

Straks met de kinderen de Charizard X tin openen. Hopelijk hebben zij wel wat leuks :coolbrows:

31 boosters: 9 EX, 1 IR, 1 MAR en 1 item full art. 🤷‍♀️

Eerste ETB is open maar eerst de sleeves gebruiken op de kaarten in de binder. 🙈😇

Hoeveel EUR aan kaarten kopen jullie zoal per maand?
€250ish, maar maanden dat ik minder koop, zet ik dat ook opzij voor duurdere maanden.

Over ASC: Heb 1 booster van de ETB open gedaan en ik vind dat je een verschil voelt tussen de kaarten geprint in NL en de kaarten die uit USA komen.

Terug
Bovenaan