Charizard UPC opnieuw beschikbaar
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ETB Bol staat online. 65,99 EUR prijs.
Charizard UPC opnieuw beschikbaar

Dat denk ik niet. Er is nieuwe productie geweest vanuit Pokemon zelf. Booster Bundles (36) zijn ook online.Ik was te laat voor die Charizard UPC, maar twijfelde ook wel wat, zou dat geen resealed kunnen zijn?
Zelf 2 ETB’s en van de Tins elk 1 kunnen bestellen.
@VisenyaHier ook, dagen op het werk refreshen... Dan droppen ze wanneer de kinders naar school moetenNooo, dagen aan het proberen en nu te laat voor alles.![]()

Als ik thuis werk, draai ik me op dat uur nog eens om. Maar nu kwam de kuisvrouw dus rond 7u er al uit. Ik zit achter de laptop. Refresh de pagina en ineens is de ETB beschikbaar. Kreeg net een mail dat de ETB’s al verzonden zijn.Allez, 8u, wat is dat nu voor een uur![]()
Toevallig geen zin om er 2 te halen en te versturen? Ik betaal de verzendkosten en wil wel nog wat geven voor de moeite. Hier hopeloos op zoek geweest achter betaalbare boxen maar alles 80+Carrefour Kuringen nog een paar etb. 59.99€

Helaas kan ik niet.Toevallig geen zin om er 2 te halen en te versturen? Ik betaal de verzendkosten en wil wel nog wat geven voor de moeite. Hier hopeloos op zoek geweest achter betaalbare boxen maar alles 80+