Der is ne restock geweest, deze waren 100% legit, maar allemaal opgekocht door bots.Hoe betrouwbaar zijn deze booster boxes ? Tijdje geleden was er toch wat "paniek" met veel resealed dingen die bol aanbood.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Der is ne restock geweest, deze waren 100% legit, maar allemaal opgekocht door bots.Hoe betrouwbaar zijn deze booster boxes ? Tijdje geleden was er toch wat "paniek" met veel resealed dingen die bol aanbood.
Kheb het kalm gehouden. Ik had al een ETB aan €60 onderweg en mijn BB was ook €180, dus €215 kon ik mezelf niet wijsmaken.
![]()
Hoop Haunter natuurlijk, maar die Meloetta is ook geen misse kaart. Feit.Ben je niet sneller door met bons te werken?? Als ge via visa etc afrekent, dat zijn toch kostbare seconden /minuten?
Gewoon van POR int algemeen, niet enkel de ETB.Is het vandaag niet de release-dag van de Perfect Order etb?
Da ga te laat zijn vrees ik xDNice. Morgen eens langs gaan.
Zoveel volk komt er nooit precies in mijn Mediamarkt. Die hebben altijd alles voor heel lang liggenDa ga te laat zijn vrees ik xD

Goeie tip, dacht dat bol redelijk goed zat met zijn prijzen bij release, in dit geval niet dus.Kheb het kalm gehouden. Ik had al een ETB aan €60 onderweg en mijn BB was ook €180, dus €215 kon ik mezelf niet wijsmaken.
Als ze One Piece nog hebben liggen, let me knowZoveel volk komt er nooit precies in mijn Mediamarkt. Die hebben altijd alles voor heel lang liggen![]()

Bol heeft altijd goeie prijzen.Goeie tip, dacht dat bol redelijk goed zat met zijn prijzen bij release, in dit geval niet dus.
De booster box gaat bijgevolg retour en de singles worden op CM gekocht.
360 kaarten uit een BB voor een set van 125 is iets teveel bulk om goed te zijn.

We kunnen dromen dat een ETB terug aan 39.99 verkocht gaat worden in pre orderKreeg een mail van Cardgameshop vannacht met volgende prijzen:
- Booster Box – €189,95 (max 1 per klant)
- Elite Trainer Box – €74,95 (max 1 per klant)
- Combo Deal: ETB + CGS Acryl Case – €94,95 (i.p.v. €99,90)
Deze combo telt als jouw ETB limiet![]()
- Sleeved Booster Pack – €7,50 (max 4 per klant)
- Booster Pack – €6,50 (max 4 per klant)
- 3-Pack Blister – €19,95 (max 1 per klant)
Normaal gezien hebben die altijd redelijk hoge prijzen, en nu is de Booster Box zelfs goedkoper dan Bol![]()

Heeft iemand de Perfect Order al kunnen kopen in Dreamland vandaag?