[TCG] Pokémon

Kheb het kalm gehouden. Ik had al een ETB aan €60 onderweg en mijn BB was ook €180, dus €215 kon ik mezelf niet wijsmaken.

aankoop.jpeg

Kheb het kalm gehouden. Ik had al een ETB aan €60 onderweg en mijn BB was ook €180, dus €215 kon ik mezelf niet wijsmaken.

aankoop.jpeg

Hier een blister, een bundle en een ETB.
En een battle deck :p Hoop Haunter natuurlijk, maar die Meloetta is ook geen misse kaart.

Morgen rippen.

Ben je niet sneller door met bons te werken?? Als ge via visa etc afrekent, dat zijn toch kostbare seconden /minuten?

Ben je niet sneller door met bons te werken?? Als ge via visa etc afrekent, dat zijn toch kostbare seconden /minuten?
Feit.

Btw: Mediamarkt heeft Destined Rivals restock. Online te bestellen (5 packs per bestelling), maar in de winkel was ik rap genoeg voor 2 booster boxen ^^

Laatst bewerkt:
Goeie tip, dacht dat bol redelijk goed zat met zijn prijzen bij release, in dit geval niet dus.
De booster box gaat bijgevolg retour en de singles worden op CM gekocht.
360 kaarten uit een BB voor een set van 125 is iets teveel bulk om goed te zijn.

Goeie tip, dacht dat bol redelijk goed zat met zijn prijzen bij release, in dit geval niet dus.
De booster box gaat bijgevolg retour en de singles worden op CM gekocht.
360 kaarten uit een BB voor een set van 125 is iets teveel bulk om goed te zijn.
Bol heeft altijd goeie prijzen.

Het probleem is dat de hele markt werkt op vraag en aanbod, meestal is de vraag en de prijs dus hoog en is bol heel goedkoop ( zij doen daar niet aan mee ) Maar nu is het nog eens tijd voor 2 iets mindere sets en je ziet dat de vraag en prijs nu ook zakt en dat TCG shops proberen toch zo hard mogelijk de prijs drop tegen te houden. Maar Bol verkoopt gewoon aan 215 zoals altijd, maar kans is groot dat dat deze keer eens meer zal zijn dan wat BB nog gaan kosten binnenkort...

Als deze set nog restock of reprints gaat krijgen, dan gaan we nog vaak prijzen onder de €200 zien, ook voor BB. Ik wil zelf ook nog een 2de als het kan, maar ik wil niet meer geven dan was ik nu al betaalde en denk dat da wel gaat goed komen, kijk maar naar JTG, die kregen ze ook niet meer verkocht aan 215 en die set is eigenlijk nog pak beter dan deze.

Kreeg een mail van Cardgameshop vannacht met volgende prijzen:

• Booster Box – €189,95 (max 1 per klant)
  • Elite Trainer Box – €74,95 (max 1 per klant)
  • Combo Deal: ETB + CGS Acryl Case – €94,95 (i.p.v. €99,90)
    👉
    Deze combo telt als jouw ETB limiet
  • Sleeved Booster Pack – €7,50 (max 4 per klant)
  • Booster Pack – €6,50 (max 4 per klant)
  • 3-Pack Blister – €19,95 (max 1 per klant)

Normaal gezien hebben die altijd redelijk hoge prijzen, en nu is de Booster Box zelfs goedkoper dan Bol :crazy:

Kreeg een mail van Cardgameshop vannacht met volgende prijzen:

• Booster Box – €189,95 (max 1 per klant)
  • Elite Trainer Box – €74,95 (max 1 per klant)
  • Combo Deal: ETB + CGS Acryl Case – €94,95 (i.p.v. €99,90)
    👉
    Deze combo telt als jouw ETB limiet
  • Sleeved Booster Pack – €7,50 (max 4 per klant)
  • Booster Pack – €6,50 (max 4 per klant)
  • 3-Pack Blister – €19,95 (max 1 per klant)

Normaal gezien hebben die altijd redelijk hoge prijzen, en nu is de Booster Box zelfs goedkoper dan Bol :crazy:
We kunnen dromen dat een ETB terug aan 39.99 verkocht gaat worden in pre order :)

Net mijn binder georganiseerd. Voordeel aan een kleine set is, dat zowel de Japanse als de Engelse in 1 map passen. :love2:

Terug
Bovenaan