[TCG] Pokémon

Laat u maar niet vangen.
Hebben er 2 van elk geripped en 0 hits. Oké ja, één Weavile IR (die ik nu al 3x heb :p)
Eerste pack van de eerste box dat ik opende Mega Hawlucha ex SIR, 2de pack een IR. De andere 2 boxen maar wat EX'en. Heb er nog 3 maar zal verstandiger zijn deze dicht laten denk ik 😅

Ik heb vorige week een kaart gekocht op cardmarket. Nu wil de verkoper de bestelling annuleren omdat zogezegd zijn zoon de kaart wil houden (had 2 stuks te koop). Ik heb zijn verzoek afgewezen en zag dat hij de 2 kaarten nu een heel stuk duurder verkoopt. Ik wil natuurlijk de kaart voor de prijs dat ik hem gekocht heb. Iemand hier al ervaring mee? :help:

Ik heb vorige week een kaart gekocht op cardmarket. Nu wil de verkoper de bestelling annuleren omdat zogezegd zijn zoon de kaart wil houden (had 2 stuks te koop). Ik heb zijn verzoek afgewezen en zag dat hij de 2 kaarten nu een heel stuk duurder verkoopt. Ik wil natuurlijk de kaart voor de prijs dat ik hem gekocht heb. Iemand hier al ervaring mee? :help:
Beetje te zien wat de waarde van de kaart is natuurlijk en professionele verkoper of private verkoper
en natuurlijk altijd melden bij cardmarket en hun advies afwachten en niet zelf annuleren

Sowieso moest hij iets verzenden (100% filmen bij openen (dat doe ik altijd eigenlijk),stel dat hij niets in de doos steekt ;) )
Is het zonder tracker, grote kans dat hij zelf niets stuurt.

Laatst bewerkt:
Beetje te zien wat de waarde van de kaart is natuurlijk en professionele verkoper of private verkoper
en natuurlijk altijd melden bij cardmarket en hun advies afwachten en niet zelf annuleren

Sowieso moest hij iets verzenden (100% filmen bij openen (dat doe ik altijd eigenlijk),stel dat hij niets in de doos steekt ;) )
Is het zonder tracker, grote kans dat hij zelf niets stuurt.
Ik heb hem gekocht voor 35€ en staat nu rond 55€. Is van een private verkoper.
Ik heb een ticket aangemaakt bij Cardmarket, benieuwd wat ze hier mee zullen doen. Sowieso zal ik zelf niet annuleren.
Goeie tip om te filmen tijdens het openen. Gelukkig tracked zending met Trustee service.

Ik heb hem gekocht voor 35€ en staat nu rond 55€. Is van een private verkoper.
Ik heb een ticket aangemaakt bij Cardmarket, benieuwd wat ze hier mee zullen doen. Sowieso zal ik zelf niet annuleren.
Goeie tip om te filmen tijdens het openen. Gelukkig tracked zending met Trustee service.

In dit geval sturen ze normaal eerst een bericht naar de verkoper met de vraag om de verkoop uit te voeren. Van zodra je iets koopt, of dat nu van een private of professional seller is, beschouwt Cardmarket dat als een bindende overeenkomst. Jij moet dan het artikel krijgen zoals het beschreven en opgelijst werd.

Als de verkoper weigert kan Cardmarket zijn account (tijdelijk?) op vacation mode zetten, waardoor hij enkel nog kan aankopen.

Ik weet het, ik ben nog steeds SIR-loos.
7 IR's (Psyduck 😍)
6 Full Arts
4 MAR's (Mega Dragonite)

Gelukkig nog geen dubbels. 🤞🏻

Hier best wel al wat dubbels bij de IR's. En nog Psyduck-loos.
Chases blijven ook duurder worden met de dag ook precies... Pika, Gengar, Mega Dragonite.

top12.png

3 ervan zijn promo kaarten. Best triestig resultaat in feite op 5 maand verzamelen.

Hopelijk komt CRI ETB ook nog ergens in pre-order voor schappelijke prijs.

Laatst bewerkt:
Hier best wel al wat dubbels bij de IR's. En nog Psyduck-loos.
Chases blijven ook duurden worden met de dag ook precies... Pika, Gengar, Mega Dragonite.

3 ervan zijn promo kaarten. Best triestig resultaat in feite op 5 maand verzamelen.

Hopelijk komt CRI ETB ook nog ergens in pre-order voor schappelijke prijs.

Mooie collectie wel , allemaal zelf gepulled?

Wel pijnlijk om te zien hoe hard het gegaan is het laatste jaar :o

Twee jaar geleden mijn Gengar VMAX PSA 10 gekocht in een zatte bui op catawiki voor 380 euro.
Dan een jaar later verkocht voor 1000 euro.

Nu zie ik een jaar later dat de laatste sale voor 2400 gegaan...

Damn, fumbled that one

Laat u maar niet vangen.
Hebben er 2 van elk geripped en 0 hits. Oké ja, één Weavile IR (die ik nu al 3x heb :p)
2 boxen ver en telkens een EX (dubbels🙄) en een IR (Heliolisk en Banette (dubbel🤷🏻‍♀️)).

Edit: Laatste box, Mega Audino EX Full Art (dubbel 🙈)

Ach toch weer wat kaartjes aan de base set toegevoegd.

Laatst bewerkt:
Wel pijnlijk om te zien hoe hard het gegaan is het laatste jaar :o

Twee jaar geleden mijn Gengar VMAX PSA 10 gekocht in een zatte bui op catawiki voor 380 euro.
Dan een jaar later verkocht voor 1000 euro.

Nu zie ik een jaar later dat de laatste sale voor 2400 gegaan...

Damn, fumbled that one

Mochten we het allemaal weten op voorhand, we moesten allemaal niet meer werken he 😉

Denk als we over iets van bol moeten klagen, het niet de prijzen zijn, maar hun bestelsysteem en het feit dat je meerdere keren kan bestellen met hetzelfde account.

Aangezien hier toch best wat wordt opengedaan, verkopen jullie de non hits? Ik als non-speler zoek geregeld wel wat kaarten die voor jullie als rommel beschouwd worden.

Hiernaast heb ik ook een IR pokédex, dus daar wil ik er ook gerust van kopen als er dubbelen zijn.

Aangezien hier toch best wat wordt opengedaan, verkopen jullie de non hits? Ik als non-speler zoek geregeld wel wat kaarten die voor jullie als rommel beschouwd worden.

Hiernaast heb ik ook een IR pokédex, dus daar wil ik er ook gerust van kopen als er dubbelen zijn.

Verkopen doe ik niet, maar wel interesse in eventueel dubbele IRs te ruilen voor IRs van jou die ik nog niet heb?
Heb enkel WHT, BLK, JTG, MEG, PFL en ASC.

Terug
Bovenaan