[TCG] Pokémon

Aangezien hier toch best wat wordt opengedaan, verkopen jullie de non hits? Ik als non-speler zoek geregeld wel wat kaarten die voor jullie als rommel beschouwd worden.

Hiernaast heb ik ook een IR pokédex, dus daar wil ik er ook gerust van kopen als er dubbelen zijn.
Ikheb heeeeeel veel dubbele bulk liggen. Maar sinds woensdag is de zoon er opnieuw pakjes van aan't maken om weg te geven aan kansarme kinderen via een goed doel hier in de buurt. Hij stelt ze volledig samen zoals je ze zou kopen, dus 7 gewone kaarten, 3 blinkende, een energycard en een codecard. En hij steekt er zelfs hits tussen, dat vindt hij kennelijk wel leuk :D

Aangezien hier toch best wat wordt opengedaan, verkopen jullie de non hits? Ik als non-speler zoek geregeld wel wat kaarten die voor jullie als rommel beschouwd worden.

Hiernaast heb ik ook een IR pokédex, dus daar wil ik er ook gerust van kopen als er dubbelen zijn.
Ruilen of verkopen, heb redelijk wat bulk liggen.

Blijkbaar kon je op bol gisteren weer ongelimiteerd bestellen, geen wonder dat ik geen kans maakte

Dreamland vraagt online ook €80 voor een ETB. Duidelijk dat die overgenomen zijn door onze Noorderburen.

Dreamland varieert precies. Mediamarkt ook. Sommige sets duurder dan andere. Maar voor hun losse boosters vragen ze wel allemaal 6,99.

Dreamland neemt over, ze worden niet overgenomen xD

Het is wel degelijk Toychamp die Dreamland heeft overgenomen hoor.

Ze hebben er gewoon voor gekozen om verder tev gaan onder de naam Dreamland.

Het is wel degelijk Toychamp die Dreamland heeft overgenomen hoor.

Ze hebben er gewoon voor gekozen om verder tev gaan onder de naam Dreamland.
Dat is inderdaad verwarrend die omgekeerde naamwissel. Vooral omdat Dreamland ver bij alles ook voorgetrokken wordt ten opzichte van de oude toychamps. Persoon die ik ken die er werkt spreekt ook altijd over "Dreamland neemt x over", Maja ondertussen is dreamland idd niet enkel nog dreamland.

Box Ninja Spinner aan het openen, 8 pakjes ver en al een AR Crobat en Claydoll + Full Art Trainer.

Laat Chaos Rising maar komen. 😇

Terug
Bovenaan