Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pas vanaf vrijdag, maar de winkels die pre release events organiseren, kunnen al van vandaag verkopen.Ik zag op wat facebookpaginas dat er al early releases zijn van CRI. Morgen zelfs al. Is dat zo dan?
Inderdaad play stores die official play hebben en dus idd ook pre releases doen, mogen verkopen vanaf vandaag. Ik ga deze avond naar TCGshop in Boom waar dit dus het geval is en mag. Andere gewone retail winkels mogen pas donderdag versturen om vrijdag toe te komen of vanaf vrijdag verkopen in hun winkel. Ander voorbeeld is bv Outpost, daar kan je ook vanaf vandaag om je orders gaan of kijken voor iets te kopen in de winkel.Pas vanaf vrijdag, maar de winkels die pre release events organiseren, kunnen al van vandaag verkopen.
Aha, dan heeft de Mehdi morgen mss ook al wat in Leuven. Of Demo-Spel.Inderdaad play stores die official play hebben en dus idd ook pre releases doen, mogen verkopen vanaf vandaag. Ik ga deze avond naar TCGshop in Boom waar dit dus het geval is en mag. Andere gewone retail winkels mogen pas donderdag versturen om vrijdag toe te komen of vanaf vrijdag verkopen in hun winkel. Ander voorbeeld is bv Outpost, daar kan je ook vanaf vandaag om je orders gaan of kijken voor iets te kopen in de winkel.

Ik wil eigenlijk ook leren spelen maar met een kleintje van net 1 en een Pokémonfan van 4,5 die probeert mijn dubbels aan te slaan, ga ik nog even wachten, dat ik het kan leren samen met de oudste.![]()
, maar door andere primaire hobby en kleine kinderen kan ik ook moeilijk in het echt spelen. Hoewel ik dat echt heel graag eens zou doen.Ik probeer idd meestal iets te vinden dat de meta leider verslaat ipv het zelf te spelen.Ik speel het online, in kleine momenten dat ik vrij ben, maar door andere primaire hobby en kleine kinderen kan ik ook moeilijk in het echt spelen. Hoewel ik dat echt heel graag eens zou doen.
Ik vind spelers zoals @sainsaw of joshua (zapdostcg) de max om te zien dat die meestal niet meegaan met de meta (Dragapult) en dan toch hoog scoren in het tornooi
Ik probeer idd meestal iets te vinden dat de meta leider verslaat ipv het zelf te spelen.
Je kan mss wel prereleases meedoen? Laagdrempelig en ook nog wel fun. Daar gaat het zoontje al mee naar toe om op mijn schoot mee te kijken en "spelen".

Neenee, zeker een héél verschil, maar wel goeie instap. Een league challenge is ook kort en vrij casual dus kan je zeker ook is proberen als je tijd hebt. Als je wat Live experience hebt komt dat zeker goed.Dat heb ik al een paar keer gedaan, maar is vermoed ik niet helemaal hetzelfde aangezien je moet roeien met de riemen die je hebt in plaats van decks waar normaal iedere tegenstander ook vrij geoefend mee is.
Maar inderdaad heel leuk![]()
Normaal welZou er al stock zijn bij outpost in gent?
Neenee, zeker een héél verschil, maar wel goeie instap. Een league challenge is ook kort en vrij casual dus kan je zeker ook is proberen als je tijd hebt. Als je wat Live experience hebt komt dat zeker goed.

Nog een paar dagen geduldHier in Leuven nog nergens iets. Sad.