Mr.Fingers
Well-known member
Dienen Team Fouad, toch ook wel een symbool dat Brussel verloren is. Wil compromissen sluiten, maar verbod op onverdoofd slachten of op hoofddoek bij publieke functies is voor hem de rode lijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jep, de weg is ingeslagen om een eerste islamitisch politiek bastion uit te bouwen in België. Net nu we bijna af waren van de christelijke verzuiling Sammy "ik weet niet wat Pinksteren is" Medhi in de politiek. Arm Brussel ...Dienen Team Fouad, toch ook wel een symbool dat Brussel verloren is. Wil compromissen sluiten, maar verbod op onverdoofd slachten of op hoofddoek bij publieke functies is voor hem de rode lijn.
VB + NVA + Team Fouad (1 zetel voor Vlaanderen dacht ik of ben ik mis?) = Voldoende zetels voor Vlaanderen !Dienen Team Fouad, toch ook wel een symbool dat Brussel verloren is. Wil compromissen sluiten, maar verbod op onverdoofd slachten of op hoofddoek bij publieke functies is voor hem de rode lijn.

Ja, echt realistisch. Een partij met uitgesproken standpunten pro islam met 2 islamkritische partijen.VB + NVA + Team Fouad (1 zetel dacht ik toch of ben ik mis?) = Voldoende zetels voor Vlaanderen !![]()

Maar in theorie kan het dus.Ja, echt realistisch. Een partij met uitgesproken standpunten pro islam met 2 islamkritische partijen.![]()

Ik lees soms op TikTok comments bij moslimjongeren dat stemmen verboden is. Dat is toch allemaal niet OK. Extreem religieus lijkt me veel gevaarlijker dan extreem links of extreem rechts. Hopelijk kunnen we daar paal en perk aan stellen.![]()
“Ik raad vrouwen aan niet te scheiden”: verkozen parlementslid Team Fouad Ahidar doet omstreden uitspraken
Najima El Arbaoui, verkozen als Brussels Parlementslid voor Team Fouad Ahidar, deed enkele omstreden uitspraken over onverdoofd slachten en echtscheidingen. In video’s die ze maakte voor haar campagne, promoot ze het ritueel slachten en raadt ze vrouwen af om te scheiden.www.hln.be
Yikes, waar je extreem rechts en extreemlinks hebt komt extreem religieus nu ook zonder schaamte op.
Een partij met dergelijke standpunten zou moeten verboden worden in ons land.![]()
“Ik raad vrouwen aan niet te scheiden”: verkozen parlementslid Team Fouad Ahidar doet omstreden uitspraken
Najima El Arbaoui, verkozen als Brussels Parlementslid voor Team Fouad Ahidar, deed enkele omstreden uitspraken over onverdoofd slachten en echtscheidingen. In video’s die ze maakte voor haar campagne, promoot ze het ritueel slachten en raadt ze vrouwen af om te scheiden.www.hln.be
Yikes, waar je extreem rechts en extreemlinks hebt komt extreem religieus nu ook zonder schaamte op.
Politieke ideeën verbieden... misschien ook zoals een paar posters geleden, omdat ze de westerse waarden niet respecteren? Zoals de westerse waarde van vrijheid van politieke meningsuiting?Een partij met dergelijke standpunten zou moeten verboden worden in ons land.
Ik sta absoluut niet achter de standpunten en uitspraken hierboven. Maar ik sta ook absoluut niet achter uw uitspraak. Dat is een regelrechte aanval op onze democratie wat je voorstelt.Een partij met dergelijke standpunten zou moeten verboden worden in ons land.
Maar een zeer strenge islam is ook gewoon een aanval op onze democratie. Er zijn moslims die geen lening willen aangaan omdat het niet haram is. Er zijn er zelfs die gewoon gaan stemmen verboden vinden.Ik sta absoluut niet achter de standpunten en uitspraken hierboven. Maar ik sta ook absoluut niet achter uw uitspraak. Dat is een regelrechte aanval op onze democratie wat je voorstelt.
Dat kan zijn en is zo op verschillende vlakken, ja. Maar ik snap niet hoe dat plaatst in een reactie op mij?Maar een zeer strenge islam is ook gewoon een aanval op onze democratie. Er zijn moslims die geen lening willen aangaan omdat het niet haram is. Er zijn er zelfs die gewoon gaan stemmen verboden vinden.
Als je naar de meest radicale stemmen binnen een ideologie of religie gaat kijken, dan kan je ook VB en PVDA gaan verbieden.Maar een zeer strenge islam is ook gewoon een aanval op onze democratie. Er zijn moslims die geen lening willen aangaan omdat het niet haram is. Er zijn er zelfs die gewoon gaan stemmen verboden vinden.
Een zeer strenge islam is geen aanval op onze democratie. Als iemand voor zichzelf vindt dat hij geen lening mag afsluiten of niet mag stemmen, dan is dat imho een heel dwaze mening, maar geen aanval op onze democratie als hij tegelijk beseft dat hij zijn mening niet mag doordrukken tegenover anderen enkel omdat hij een andere religie heeft.Maar een zeer strenge islam is ook gewoon een aanval op onze democratie. Er zijn moslims die geen lening willen aangaan omdat het niet haram is. Er zijn er zelfs die gewoon gaan stemmen verboden vinden.
Maar een zeer strenge islam is ook gewoon een aanval op onze democratie. Er zijn moslims die geen lening willen aangaan omdat het niet haram is. Er zijn er zelfs die gewoon gaan stemmen verboden vinden.
Ik wou even dit bijzonder goed artikel delen
![]()
N-VA scoort beter in rijkere gemeenten, PVDA in minst gelukkige gemeenten: 5 vaststellingen na de verkiezingen | VRT NWS Nieuws
Sommige gemeenten liggen bepaalde partijen beter dan andere. Zo scoren de N-VA en Groen beter in gemeenten waar mensen meer verdienen. Vlaams Belang doet het goed waar veel kortgeschoolden wonen. En de PVDA staat sterk in gemeenten met veel werklozen én met meer ongelukkige inwoners. De...www.vrt.be
De grafieken met de link tussen kortgeschoold --> Vlaams Belang, en langgeschoold --> Groen zijn zeer fascinerend.
Ook fascinerend is de vaststelling: "Als een gemeente minder mensen met een herkomst buiten de EU heeft, stijgt de kans dat Vlaams Belang er goed scoort."
Ik vind dat verband niet zo heel duidelijk uit de data komen, maar het bevestigt ergens wel mijn vermoeden dat thema's als migratie en lgbtq vooral in de mensen hun hoofd speelt.
Hoe zit dat dan met scheiding tussen kerk (moskee?) en staat?