Proximus, geen problemen. Moest ik nu bij Telenet zitten zou ik den boel opzeggen, sorry maar 10Mbps das echt lachen voor hetgeen je betaald..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh zotte prijzenWie blijft er nog die gekke prijzen betalen als ze zo’n praktijken uithalen en er zo veel alternatieven zijn
Velen zeggen hier wel onwettig, maar voor zover ik kan zien zijn er geen regels voor speed throtling op basis van applicatie, alleen dat ze geen onderscheid mogen maken in kost voor datavolume
[Het recht op een gelijke behandeling van internetverkeer] betekent dat jouw operator bijvoorbeeld het verkeer niet mag vertragen voor bepaalde applicaties of voor het raadplegen van bepaalde sites.

De gebruikte technologie zegt dat. Je deelt nu eenmaal je coaxverbinding met honderden buren en overboekte nodes ontdubbelen is duur en tijdrovend. VDSL en fiber hebben dit probleem nauwelijks of niet.Ik zie hier veel posts die daarom willen overschakelen maar wie zegt dat andere providers niet dezelfde praktijken uitvoeren?
Ik haal nochtans bij enig welk download bij Steam toch de volle 1gig download zoals beloofd. Wel rechtstreekse verbinding tussen pc en modem via een utp kabel.Persoonlijk voorlopig nog niets van gemerkt. (PC en via LAN - Telenet 1g down abbo)
Ik heb gisteravond nog until dawn en silent hill remake gedownload en ik had net zoals altijd een 600 - 800Mbps download speed in steam.
Maar ik denk ook niet dat ik op een overbelaste node zit hier in ons kleine dorp en afgaande wie mijn buren zijn in deze straat![]()
Voor Viber moet proximus techniekers sturen om aanpassingen te doen in de gebouwen en zo van die zwarte bakken hangen op het gebouw, daarna ook op elke verdieping moesten ze iets doen.Afaik is VDSL wel trager dan mijn huidig abonnement, en Fiber is hier nog niet beschikbaar, mss wel bij het nieuwe gebouw of als huidig gebouw gerenoveerd is.
Zal voorlopig bij mijn huidige abo blijven dan.
Als je lijnkwaliteit goed is, is VDSL tot wel 10 keer sneller dan een dichtgenepen Telenetverbinding. Waarom op een brede in de file blijven rijden als daarnaast een gewestweg ligt met vlotte doorstroming?Afaik is VDSL wel trager dan mijn huidig abonnement