Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik veronderstel lucky loser in de plek aangezien de draw herschikken niet echt fair is voor alle andere reekshoofden en tegenstanders die hun mathvoorbereiding anders kunnen omgooien.![]()
Game over: Novak Djokovic verliest beroepszaak en moet Australië verlaten | sporza
Novak Djokovic (ATP-1) zal de komende dagen niet kunnen deelnemen aan de Australian Open, het eerste grandslamtoernooi van het nieuwe tennisseizoen. De niet-gevaccineerde Serviër heeft bot gevangen in beroep en moet Australië verlaten. "Ik ben zeer teleurgesteld", laat hij weten.sporza.be
Er is een einde gekomen aan deze klucht. Djokovic moet Australië verlaten, eindelijk!
Maar wat met de draw? Gaan ze nu de reekshoofden 2-3-4-5 herschikken?
‘Lucky loser’ Salvatore Caruso vervangt Novak Djokovic bij de Australian OpenIk veronderstel lucky loser in de plek aangezien de draw herschikken niet echt fair is voor alle andere reekshoofden en tegenstanders die hun mathvoorbereiding anders kunnen omgooien.
Maar zoals vaak leek Zanevska weer geblesseerd. Ik denk van actieve speelsters, dat zij het vaakst opgeeft tijdens een match. (vroeger was dat Stevenson) Hopelijk is ze fit tegen woensdag en kan ze vol gaan voor de derde ronde.Van Uytvanck door en Zanevska ook mooi gevochten, verschillende setpunten gered set één, set twee 5-1 achter en door in twee sets. Flipkens vrij kansloos.
Zanevska nu tegen Parrizas-Dias, uiteraard staat die ook meer dan terecht in ronde twee van een slam maar je kan het slechter treffen dan dat om voor een plek in ronde drie te vechten. Gauff verliest set één net tegen Wang; die voor t laatst twee matchen op rij won in mei. Zou de volgende tegenstander van Van Uytvanck worden als ze nog een set pakt.

Op social Media waren er véél mensen kwaad op Zanevska wegens haar 'fake' (?) MTO's ...Maar zoals vaak leek Zanevska weer geblesseerd. Ik denk van actieve speelsters, dat zij het vaakst opgeeft tijdens een match. (vroeger was dat Stevenson) Hopelijk is ze fit tegen woensdag en kan ze vol gaan voor de derde ronde.

Yes, Begu zou in principe moeten lukken, maar van Rybakina gaat ze in deze vorm echt niet winnen.Heeft toch ook wel gewoon een stevige loting Mertens niet alleen in ronde 1.
En met zijn ingesteldheid kom je deze dagen ook niet ver. "Ik voelde het niet, ik verloor mijn vechtlust." Dus we zijn na een lange break welgeteld 3 tornooien ver en hij heeft al geen vechtlust meer... Komt zo niet goed meer vrees ik.Goffin ja... een top Goffin had ik hier al niet zomaar de winst gegeven de huidige Goffin komt tegen een goede Evans helaas gewoon tekort.
Niet fit dus en een walkover voor Parrizas Diaz.Maar zoals vaak leek Zanevska weer geblesseerd. Ik denk van actieve speelsters, dat zij het vaakst opgeeft tijdens een match. (vroeger was dat Stevenson) Hopelijk is ze fit tegen woensdag en kan ze vol gaan voor de derde ronde.
Ook Van Uytvanck verloor in drie sets, volgens Dewulf speelde ze goed, maar stond Wang er wel op de belangrijke momenten. Alle hoop weer op Mertens.

. Nu Zhang en dan Collins of Tauson (protegé van Henin ofzo zeker?) is toch net iets beter dan Rybakina en dan Kontaveit
.
Het is verschrikkelijk irritant, veel actieve hersencellen zijn er niet mee gemoeid denk ik.