Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze is toch stevig gebouwd, daar houd ik wel van .. ze mag altijd hier eens langskomen voor een goeie beurt hoor ..Ze is niet altijd echt geliefd, maar I like her! Go Ysa!!!![]()

Ze is toch stevig gebouwd, daar houd ik wel van .. ze mag altijd hier eens langskomen voor een goeie beurt hoor ..
Ah je bedoelt .. nevermind
Bergs verloren, nipt welliswaar, dus géén top-200, maar goed er komen nog kansen.
valt wel goed mee, want ze heeft een pak steviger gestaan 

).
Ik ben voor 90% zeker dat ze de halve finale gaat verliezen. Dat staat gewoon wéér in de sterren geschreven hé!Volgens mij heeft Minnen zo nog eens op één zege van de top-100 gestaan, maar ging het daarna telkens mis. Hopelijk kan ze morgen haar halve finale winnen! Andere verrassing is Zanevska, die voor haar doen plots een paar knappe zeges boekt en ook in de halve finale (wel in Lausanne) staat!
Volgens mij heeft Zanevska ook al eens op 1 zege van die top-100 gestaan om dan héél zwaar terug te vallen op de ranglijsten.Andere verrassing is Zanevska, die voor haar doen plots een paar knappe zeges boekt en ook in de halve finale (wel in Lausanne) staat!
Ze is alle moeite aan het doen om niet de top-100 te halen... 3-6 0-1* break achter voorlopig.Ik ben voor 90% zeker dat ze de halve finale gaat verliezen. Dat staat gewoon wéér in de sterren geschreven hé!
T'is echt krasselen voor haar om die top-100 te halen.
Volgens mij heeft Zanevska ook al eens op 1 zege van die top-100 gestaan om dan héél zwaar terug te vallen op de ranglijsten.
Nu heeft ze wél wéér een stevige opmars.
Ja dit valt echt op. Hij was verschrikkelijk slecht op gravel, maar anno 2021 is hij (plots) gewoon degelijk op die ondergrond. T'is misschien soms wel met de nodige moeite, maar hij wint de matchen wel. Hij heeft hier toch die extra stap gezet die nodig is om (ooit) een top-100 speler te worden.Bergs klopt nu ook Diez in 2 sets en haalt de hoofdtabel. En zeggen dat hij paar maand geleden amper een deuk in een pakje boter kon slaan op gravel.

Volgende ronde wss tegen Djere, nr 52.Ik had het al aangevinkt: Met zijn huidig zelfvertrouwen wint hij tegen die Otte ..Eerste ronde tegen Otte, ook een qualifier. Kansen voor Zizou!![]()
Dat wordt een ander paar mouwen. Hij heeft er kansen tegen, maar favoriet is ie nu niet.Volgende ronde wss tegen Djere, nr 52.