Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laatste dat ik ervan gehoord heb is dat hij trainde in Duitsland, stat aangesloten bij Blau Weiss Aachen in de tweede Bundesliga Nord maar heeft voor zover ik kan niet nog niet gespeeld. Bergs zit trouwens ook in die ploeg, net als Vliegen-Gillé, Gigounon, Desein, Reuter,...Heeft De Loore zich wat voorbereid met Interclub ofzo? Kan precies niet echt resultaten terugvinden. Hopelijk zonder blessures wel nog een paar mooie jaren/resultaten, want hij is toch ook al 28...

Het wordt idd. niet gemakkelijk, Djere zit ook wel in een goede flow, vorige week nog halve finale in HamburgDat wordt een ander paar mouwen. Hij heeft er kansen tegen, maar favoriet is ie nu niet.
Zizou vanaf nu effectief in de top-200 op de Live Ranking
US Open here he comes!
Uitslag is niet slecht, hopelijk bij een volgend tornooi een betere loting voor meer matchritme.En ze wint het toernooi. Ze komt zo voor het eerst sinds 2017, weer in de buurt van de top-100.Zanevska klopt Loeb en Kuzmova, verliest amper 5 games en bereikt weer QF op een WTA tornooi. Ok de toernooien zijn zwak bezet, maar is wel een plotse ommekeer!![]()

Is zich sowieso wel meer aan het toeleggen op het dubbel en was de laatste tijd al ferm gestegen in de rankings, maar ze klimt nu 22 plaatsen naar nr. 118.Vandaag wel goeie match tegen Korda en rustig gebleven in beide TB's. Korda trouwens even oud als Sinner, wordt ook een top 20 speler.Sinner zit ook even in een dipje de laatste maanden. Moet nog 20 worden dus is op zich niet abnormaal maar het moet ook niet te lang duren.
Jenson Brooksby is ook iemand die ik al een paar maanden in de gaten hou, een Amerikaan die eens niet uit het college tennis komt, Challenger circuit achter zich gelaten en speelt nu ATP250 finale tegen Anderson in Newport. Gaat nog ver komen.
Brooksby 5-6 en 0-40 voor in een heel sterke 1ste setNu halve finale tegen...Sinner
Qua ingesteldheid zo'n beetje de Brecel (sorry Luca!) van de tennis.Typisch Kyrgios weer, blijft discussiëren over het al dan niet raken van het net door Opelka (volgens mij niet) en geeft vervolgens de set en de match weg. Bij een 18-jarige zou je dat nog kunnen geloven dat die uit zijn lood is maar van iemand met zoveel ervaring toch niet.
Wat een wasted talent toch die kerel, mentaal nog steeds 16 jaar.