Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij de mannen vrees ik helaas behoorlijk groot... . Bergs is waarschijnlijk iets van het beste maar die blijft hangen voorlopig. Coppejans is 26 en blijft ook hangen, Bemelmans etc dat is ook bijna einde carrière en uiteraard niet niveau Goffin.Hoe groot is de leegte na Goffin eigenlijk?
Opnieuw een talent deze keer?Groot Spaans talent blijkbaar, ik heb niks gezien, maar jij precies ook niet.
Waarom zeg je dan 'rackets aan de haak hangen?'
Nee, een Goffin met een rode kop en geen vertrouwen.Opnieuw een talent deze keer?

GigantischHoe groot is de leegte na Goffin eigenlijk?
Waar zitten de talenten uit de generatie kinderen die massaal begonnen te tennissen +- 15-20 jaar geleden tijdens de hoogdagen van het Belgische tennis? Die zouden momenteel toch aan de oppervlakte moeten komen?Hoe groot is de leegte na Goffin eigenlijk?

Kempen moest vandaag normaal gezien opnieuw aan de bak tegen Costoulas in de eerste ronde, maar ze heeft forfait gegeven. Veel matchen op een rij blijft blijkbaar een probleem voor haar.Kempen vandaag kipkap gehakt gemaakt van Costoulas en het toernooi gewonnen.
Zo werkt het niet vrees ik. Kijk naar de rankings bij de mannen (atp, itf en juniors) en je ziet dat er bitter weinig in de pijplijn zit. Ik zie dat op korte termijn niet veranderen helaas.Waar zitten de talenten uit de generatie kinderen die massaal begonnen te tennissen +- 15-20 jaar geleden tijdens de hoogdagen van het Belgische tennis? Die zouden momenteel toch aan de oppervlakte moeten komen?![]()
Is vandaag in de H2H voor de tweede keer op rij geklopt door Arnaud Bovy, jaartje jonger dan Bergs. Ken hem niet zo goed, maar weet niet of daar wat in zit? Speelde vorige week de finale van M15 in Sharm El Sheikh.Bij de mannen vrees ik helaas behoorlijk groot... . Bergs is waarschijnlijk iets van het beste maar die blijft hangen voorlopig.
Enige beperking is dat de umpire de replay moet goedkeuren. Dus hij moet oordelen of het al dan niet effectief een close call was.Is dat ook beperkt zoals bij het aantal challenges?
Zou idd. daarmee te maken hebben.Wil ik ook wel weten... maar m'n Italiaans is niet om over naar huis te schrijvenDuurde best lang hun discussie. Las op twitter dat Fognini dikwijls 'lucky shot' riep tijdens de match... Misschien ook daarom? Hij is natuurlijk niet het braaf engeltje.