Tennis

Nadal heeft toch echt met voorsprong het moeilijkste pad naar een eventuele finale.

Auger-Aliassime, nu Djokovic, daarna Alcaraz/Zverez en dan wellicht Tsitsipas/Medvedev :wtf:

Die andere tabelhelft is een stuk minder lastig.

Die Rune ook wel sterk aan het spelen de laatste weken! Heerlijke punten en eerste set gepakt tegen Tsitsipas, 7-5.

Op deze manier gaan we wel een hele vreemde finalist krijgen.

En dan is de finale wellicht de makkelijkste partij voor Djoko/Nadal/Alcaraz vanaf nu

Moet je wel nog altijd zelf uw niveau halen natuurlijk hè. Als je zelf dramatisch gaat spelen wordt het gene vette.

Dat in combinatie met een sterke Cilic en dan krijg je dit dus.
Ja kben zelf ook verbaasd ze. Nu, heel die tabelhelft dus volledig onthoofd. Ik duim in elk geval voor een blessurevrije Nadal morgen, hopelijk een topmatch :love:

Hij heeft voor de twee hoogtepunten van RG gezorgd dit jaar tegen Korda en Khachanov maar nu tegen Zverev toch echt een totaal andere Alcaraz, jammer!

En dan net wat mij betreft zen beste game van de match, hij leeft nog!

Zverev terechte winnaar maar in zijn geheel toch meer verwacht van de match (set vier was wel de beste).

Nadal voor nr 22 of Djoko voor 21 nu imo.

Laatst bewerkt:
Mag hopen dat Nadal hier rap korte metten mee maakt.

Deze partij begint toch ook veel te laat? Indien het een lange wedstrijd zou worden, wat niet ondenkbaar is met deze heren, krijgen ze deze toch nooit afgewerkt vandaag?

Deze partij begint toch ook veel te laat? Indien het een lange wedstrijd zou worden, wat niet ondenkbaar is met deze heren, krijgen ze deze toch nooit afgewerkt vandaag?
Een dak en verlichting, waarom zouden ze het niet kunnen afwerken?

Pff Rafa :(
Djokovic 1,5 set aan het afmaken, 6-2 en 3-0 met dubbele break voorsprong en 30-15, om dan gewoon 4 UE's te maken. Op 3-2 een spelletje van maar liefst 19 minuten weer zijn eigen service af te geven ondanks een stuk of 5 game points gehad te hebben. Is het helemaal aan het afgeven nu :(

Pff Rafa :(
Djokovic 1,5 set aan het afmaken, 6-2 en 3-0 met dubbele break voorsprong en 30-15, om dan gewoon 4 UE's te maken. Op 3-2 een spelletje van maar liefst 19 minuten weer zijn eigen service af te geven ondanks een stuk of 5 game points gehad te hebben. Is het helemaal aan het afgeven nu :(
Ik zie het niet goedkomen eerlijk gezegd. Zeker niet wetende dat hij een pijnlijke voet heeft en minder goed beweegt daardoor.

Een dak en verlichting, waarom zouden ze het niet kunnen afwerken?
De vraag is vooral waarom je zo'n partij tot ver na middernacht moet afwerken. Voor de spelers? Het publiek? De kijker thuis?

Slaat toch nergens op. Kan me niet voorstellen dat de kijkcijfers na middernacht nog geweldig zijn.

En Nadal gewonnen. Het leek erop dat er een 5de set zou komen maar net dan liet Djoko het liggen.

Ik zie het niet goedkomen eerlijk gezegd. Zeker niet wetende dat hij een pijnlijke voet heeft en minder goed beweegt daardoor.
Nadal blijft een beest die de pijn gewoon doorslikt. :tongue:

Terug
Bovenaan