Het is een irritante vrouw met veel te lange speeches, maar het is dat de reacties in deze thread beter zijn na zo een prestatie tegenover Djokovic zeker. Wat voor comments worden hier nu gepost zeg?
Ja, het is een niet zo aangename mens met een aantal complexen gebaseerd op wat wij te zien en te horen krijgen. Maar wat een speler. Hij herhaalt hier gewoon het kunstje van twee jaar terug toen iedereen met dezelfde 'hoop' naar Nadal keek ... helaas, weer een droge 3-0 met hetzelfde aura van onoverwinnelijkheid.
Binnen een maandje zal hij ook het record van weken als #1 op zijn naam zetten. Dat wordt het toonbeeld van zijn consistentie: uw carrière vijf jaar later dan de beste speler ooit starten ... maar nog voordat die laatste op pensioen gaat dat record verpulveren, terwijl ge ook uw hele loopbaan tegen Nadal en Murray hebt moeten spelen. Ongelooflijke prestatie, eentje die ondenkbaar was tien jaar geleden, het is een dominantie die schromelijk onderschat wordt in een individuele sport die min of meer geen tussenseizoen kent.
Of ge zijt ne fucking idioot die excuses zoekt als het eens 2 seconden niet u richting uitgaat en probeert van u tegenstanders uit balans te brengen.
Maar hij stond toch twee sets voor toen dat gebeurde tegen Fritz, alsof hij voor zijn plezier dat allemaal weg gaat geven tot een breakpunt in de vijfde set tegen toe? Wat als hij met "die scheur" gewoon de woorden van de physio herhaalde die hem tijdens die lange off court MTO dat als ergste mogelijkheid gaf? Na de testen heeft hij dat van die scheur toch ook niet meer herhaald in zijn interviews? Wat als het een kleine opening was zoals Nadal op de US Open 2009 voorhad en daarmee leerde doorspelen of risico nam met pijnstillers, gewoon omdat het een Slam is en zijn hele carrière daar nu om draait? Tegen Raonic had hij er toch duidelijk nog last van, en zelfs tegen Zverev was hij zeker niet 100%? Voor Karatsev en vandaag heeft hij toch gezegd dat alles terug goed/beter voelde zonder het als excuus in te roepen? Ja, hij overdrijft graag en dit zal achteraf gezien ook wel weer een gevalletje zijn, maar de nuance rond Djokovic is hier precies helemaal zoek.
Ik wil er ook nog aan toevoegen dat Djokovic, net zoals Clijsters, een documentaire draait over zijn carrière sinds half 2020, dus dit soort fratsen zal zeker goed zijn voor het drama in die film. Ik ga wel alleen naar die van Djokovic kijken want die mens gaat evenveel Grand Slams winnen in zijn documentaire als mammie Clijsters sets in die van haar. #forthebrand
Ook nog mijn deelneming aan spelers zoals Goffin die in een put zitten en dan naar dat niveau van de eerste set vandaag moesten kijken. "hoe ga ik ooit nog iets van betekenis winnen in mijn carrière met zulke machines op de court?" Die finale van vandaag was niet alleen voor Medvedev demoraliserend.