Test Drive Unlimited Solar Crown

Test Drive Unlimited Solar Crown

Zijn Forza comment snap ik wel.

Het is inderdaad zo dat als je vol gas geeft je voor vanalles bonuspunten krijgt. Dat vind ik ook wat jammer/belachelijk. Maar Forza is wel leuk.

Maar inderdaad. TDU moet TDU zijn. Keek wel uit naar een nieuwe TDU. Niet naar een slechtere versie van Forza.

Ziet er goed uit maar die filmkes zien er altijd goed uit :cautious: hopelijk is er binnenkort meer te zien van de 'echte' gameplay

Altijd al een zwak gehad voor TDU, maar deze trailer ziet er bijzonder saai uit.
Grafisch gezien wél prachtig, maar ik vrees ervoor... :(

Ik zie:
- Achievement voor alle wegen te ontdekken
- Billboard-achtige collectibles (a la Forza Horizon)
- Barn finds

Ik zal er mij waarschijnlijk wel is mee amuseren, maar voorlopig is dit voor mij geen game die de volle pot waard is.

Heeft nu een demo op Steam, nog tot 17 juni.

Eerste reacties zijn niet zo denderend blijkbaar. Het gaat duidelijk terug naar TDU2 maar mist langs de andere kant toch wel wat zaken. Wat wel weer terug is, is de 'always online' verplichting. Blijkbaar zijn ze de 'hoogdagen' van hun vorige versies vergeten, en de daaraan gekoppelde wereldwijde verontwaardiging toen niemand kon spelen.

Dit begint al goed, heb nog geen 5 min. kunnen rijden. Eerste indrukt niet goed, slechte performance. 60 Fps op 1440p High Detail met een 3080 TI. Ik dacht dat de handling van de auto's gelijk zouden zijn zoals in Forza Horizon. Was ik effe verkeerd :oink:

v9ehT8b.png

edit: :angry:

mFneeLd.png

Laatst bewerkt:
Dat always online gedoe weer voor een game die veel single spelen en dus in ofline mode perfect kan maarja dus opnieuw een spel 'huren' tot de servers stoppen haat dit heb vb de disk liggen van the Crew en kan er alleen nog maar mee frisbee ... komt alleen maar binnen als het spotgoedkoop is of beter gratis.

Dat always online gedoe weer voor een game die veel single spelen en dus in ofline mode perfect kan maarja dus opnieuw een spel 'huren' tot de servers stoppen haat dit heb vb de disk liggen van the Crew en kan er alleen nog maar mee frisbee ... komt alleen maar binnen als het spotgoedkoop is of beter gratis.

Even ter correctie: dit is geen singleplayer game, maar een soort van MMO racing game. Je kan inderdaad wel tegen bots racen, maar dit is enkel als er geen/onvoldoende spelers worden gevonden. De nadruk ligt echt wel op multiplayer hier, meer nog dan in The Crew of Forza Horizon.

Idd basis is multiplayer maar sommige gaan wat willen cruisen zonder 'lastig' te gevallen worden :tongue: dus een offline optie zou niet mis zijn ... btw hoop voor hun van niet maar krijg een soort van Anthem gevoel bij deze is wel idd een ander genre.

Heeft er iemand deze al? Had graag wat ongezouten meningen van mensen hier want van wat ik op youtube zie is't precies genen vette met al de server issues enal.

Heeft er iemand deze al? Had graag wat ongezouten meningen van mensen hier want van wat ik op youtube zie is't precies genen vette met al de server issues enal.
Gisteren ganse dag server maintenance. En nekeer dat het ging, 2000 man in de queue.
@FreakyJP is onze reviewer van dienst en heeft z'n frustraties erover al gedeeld 😅

Terug
Bovenaan