Ik heb de Gold editie gekocht... ik zal hier zelf even mijn ongezouten mening geven. Ready. Het spel is niet af. Punt.
- AI is een ramp, veel te chaotisch, te agressief (rijden u constant in het decor, van de baan, of zichzelf ook lol)
- Grafisch middelmatig met
enorm veel framedrops in de drukke steden. Soms is't precies minder als 30fps... op perfomance mode. Graphics mode hadden ze mogen weglaten want daar gaat niemand maar ook echt niemand op spelen. Tenzij ge graag in slowmo speelt.
- Server errors galore. Veel "Race Server Error" na afloop van races waardoor ge geen xp en credits krijgt en alles nog eens opnieuw moogt proberen.
- Always online is dikke brol. Zijn er connection issues kunt ge niks doen want uw progress en al is allemaal op de server. Dus ook geen freeroam en de map verkennen want die progress moet ook gesaved worden op hun kutservers.
- Bugs... heb al een race gehad die aan het glitchen was. Kon ze niet starten omdat de race verscheen en verdween, constant. Grafische bugs ook met texturen die rare dingen doen. Flikkeren, veranderen van uiterlijk. Radiostations die niet spelen heb ik ook gehad.
- Cash en rep krijgen = supertraag eens level 16 voorbij. De grind is real. Ik weet niet waar ge veel cash kunt binnenhalen maar races rijden en maar 15000 credits krijgen gemiddeld daar gaat ge gene auto van 6.5 miljoen rap van kunnen kopen. Ik denk na zowat 300 races maybe. De devs hun idee van progressie is niet wat ik (en de meeste andere mensen ook) wil. Iedereen wil toch wel graag wat autos kunnen kopen om verschillende races te rijden niet? Nu ja, als ik level 20 ben heb ik nog 3 ander topwagens van de gold editie he... pay to win in andere woorden.
- Geen mensen online bij deze MMO game... op de piek heb ik 2 mensen online gezien op de hele map. Ik heb welgeteld 3 races gereden met 1 iemand anders erbij. De rest was allemaal de horror AI.
Positief, tja... de muziek is wel goed vind ik.
Deze game heeft nog enorm veel werk nodig om goed te worden. Voor het moment blijft ge er beter weg van. Ik ga gewoon nog even (race servers allowing) doorgaan to rep level 20 en dan stop ik tot het allemaal goed loopt (maar ik vrees er voor). Voor de mensen die bij de gewone editie op 12/9 online gaan komen (of proberen...), ik wens u veel geluk.
Mss al een tip maak op voorhand een profiel aan bij MyNacon... want ge hebt dat nodig om in te loggen. No profile = no game. Het ingame creëren duurde meer als een halfuur voor die fucking email toekwam om uw account te verifiëren.
Ik kijk al uit naar FreakyJP zijn review. (Als 'm al heeft kunnen spelen...

)