Nu zie ik in die steunactie voor Jérémy volgende verschijnen:
Sorry, je reinste onzin....
Absolute waanzin dat, hij heeft breuken en moet revalideren, en zonder de ndige fondsen gaat die revalidatie niet gebeuren.
Maar hem dan maar opensnijden en zijn organen eruit halen???? Hoe kom je er zelfs maar bij.
Zulke verkondigingen en leugens kunnen hem helemaal zware legale problemen bezorgen ginder!!!
Als we binnen 10 dagen niet minstens 10.000 euro betalen, sturen ze mijn broer naar het slechtste ziekenhuis en halen ze zijn organen eruit. Dat is de Thaise wet...
Sorry, je reinste onzin....
Absolute waanzin dat, hij heeft breuken en moet revalideren, en zonder de ndige fondsen gaat die revalidatie niet gebeuren.
Maar hem dan maar opensnijden en zijn organen eruit halen???? Hoe kom je er zelfs maar bij.
Zulke verkondigingen en leugens kunnen hem helemaal zware legale problemen bezorgen ginder!!!

Koh kood trouwens uit men gratie gedonderd. En wtf is dat met de prijzen van kamers tegenwoordig in high season ? Mss net de pech dat het Chinees nieuwjaar was amai da doe ik wel niet meer. Wat een overrompeling. En op gebied van eten vind ik steeds minder mijn meug daar met al die MSG shit.

Uiteindelijk op 1 motor en 3 uur later dan gepland aangekomen.