Thailand

Ja, inderdaad, ik heb er al een paar keer mee gevlogen en erg tevreden van.
Nu in september over en weer voor de eerste keer met Qatar.
Ook heel schappelijk van prijs, denk dat die serieus aan het discounten zijn met dat Iran debacle van onzen oranje clown.
Stukje in hun q-suite en een ander stuk met de a380.
Is van ergens in de nineties geleden dat ik nog eens in een vliegtuig ga zitten met een echte bar!
Destijds was dat in het bovenstukske van nen 747...

Enkele maanden geleden gratis upgrade gekregen van Emirates naar Premium Economy en inderdaad wereld van verschil. Was ook wel een leuke verrassing, al hadden wij wellicht het meest betaald van alle passengers voor onze economy tickets. (last minute booking).

Jammer dat dat inderdaad door niet zo heel veel airlines wordt aangeboden, want ik zie ons dat wel vaker boeken.

Enkele maanden geleden gratis upgrade gekregen van Emirates naar Premium Economy en inderdaad wereld van verschil. Was ook wel een leuke verrassing, al hadden wij wellicht het meest betaald van alle passengers voor onze economy tickets. (last minute booking).

Jammer dat dat inderdaad door niet zo heel veel airlines wordt aangeboden, want ik zie ons dat wel vaker boeken.
Hoe hebt ge die upgrade geregeld?

Hoe hebt ge die upgrade geregeld?
Niks voor moeten doen. Bij het scannen van ons ticket aan de gate zei die stewardess plots dat we in Premium Economy mogen zitten omdat er nog plek vrij was, en gaf ons een nieuw ticket.

Zijn daar ook geen loyalty member oid. Ofwel volledig random, ofwel omdat ze het laten gaan naar degenen die de hoogste economy prijs hebben betaald.

Ah, wist niet dat Emirates dat had, Qatar en Etihad alvast niet.

'T is blijkbaar omdat het tafeltje aan de stoel van mijn madam kapot is dat ze ergens anders moest gaan zitten.
Shit happens zullen we maar zeggen...

Ze hadden dat wel deftig mogen zeggen, toen ik daarstraks vroeg waarom (aan de service desk waar we plots naartoe werden afgeroepen) kreeg ik een blik van "hebt ge der een probleem mee?"

20260722-163314.jpg

Terug
Bovenaan