The Bear

The Bear e1; zeker niet de 9/10 waard van de online fanfare, een blue collar versie van ziekenhuisserie ER, dialogen en plot iets te gekunsteld. Het eten en de keukenruimte zijn wel een waardig personage op zich.

The Bear e1; zeker niet de 9/10 waard van de online fanfare, een blue collar versie van ziekenhuisserie ER, dialogen en plot iets te gekunsteld. Het eten en de keukenruimte zijn wel een waardig personage op zich.
Na 1 aflevering is dat je conclusie? Seriously?

S1 van The Bear gebinged. Wat een serie, echt genieten. Spijtig dat de afleveringen & het seizoen zo kort is.

Wel blij dat ik het nu pas heb ontdekt en het tweede seizoen net uit is en die schijnt nog beter te zijn :love2:

S1 van The Bear gebinged. Wat een serie, echt genieten. Spijtig dat de afleveringen & het seizoen zo kort is.

Wel blij dat ik het nu pas heb ontdekt en het tweede seizoen net uit is en die schijnt nog beter te zijn :love2:
Ah thnx voor de heads up.
S1 ook nog maar net vorige week bekeken, was mij niet opgevallen dat er al een 2de seizoen aankwam.

The Bear seizoen 1 volledig uitgekeken van het weekend, chaotisch en moeilijk om in te komen maar goede payoff op het einde.
Seizoen 2 toch al wat anders, maar eigenlijk meer genietbaar. gisteren gestopt bij het geschifte kerstdiner.

The Bear beide seizoenen in één ruk uitgekeken, wat een topreeks!
Soms uiteraard nogal chaotisch, maar bij bv Uncut Gems werd ik daar ongemakkelijk en nerveus van en hier viel dat nog wel mee.
Een reeks die volledig gedragen wordt door de personages en hun dialogen.

The bear
De 2 seizoenen na elkaar gekeken.

Het is een mooie serie maar kan hem niet ergens plaatsen.
Omdat hij minder in lijn ligt met dingen die ik normaal kijk.

- wel alles vrij vlot uitgekeken , als er een seizoen 3 komt zal ik het zeker wel bekijken.

- Het is enorm goed gelukt om de drukte en chaos (van het personage/restaurant) over te brengen naar de woonkamer.
Dat gevoel van (enerverende drukte) heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt in een serie.
Dus heel goed werk van de regisseurs.

- Als je een rustige zen avond wil is deze serie dus minder aan te raden.
- Ik zou hem wel aanraden als je zelf wat in horecamilieu werkt en minder als je meer geniet van rustigere/geen chaos op tv.

The bear
De 2 seizoenen na elkaar gekeken.

Het is een mooie serie maar kan hem niet ergens plaatsen.
Omdat hij minder in lijn ligt met dingen die ik normaal kijk.

- wel alles vrij vlot uitgekeken , als er een seizoen 3 komt zal ik het zeker wel bekijken.

- Het is enorm goed gelukt om de drukte en chaos (van het personage/restaurant) over te brengen naar de woonkamer.
Dat gevoel van (enerverende drukte) heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt in een serie.
Dus heel goed werk van de regisseurs.

- Als je een rustige zen avond wil is deze serie dus minder aan te raden.
- Ik zou hem wel aanraden als je zelf wat in horecamilieu werkt en minder als je meer geniet van rustigere/geen chaos op tv.
Gisteren de allereerste episode bekeken door hier wat mee te lezen. Smaakt naar meer!

The Bear uitgekeken. Laat S3 maar komen. Machtige serie :love:
Hoe verhoudt de serie zoch tot S1E1? Gekeken met de vriendin maar zij vond het heel chaotisch, zonder draad. Precies of we pikten midden in het verhaal in. Wordt het (snel) allemaal duidelijk en overzichtelijk of blijft het zo?

Want al zoveel goede reacties gezien hier over deze serie.

Terug
Bovenaan