The Bear

De media is weer overdreven positief over het derde seizoen van the Bear. Geniaal, briljant, ...
Ik vond seizoen 1 interessant beginnen maar nadien vond ik het maar meh. Ik ben gestopt bij de voorlaatste aflevering van dat seizoen destijds.
Wordt dit zoveel beter dan? De moeite om door te bijten?
Ik vrees dat deze serie gewoon niks voor jou is dan. Laatste twee afleveringen van het eerste seizoen waren geweldig imo. En seizoen 2 ligt helemaal in lijn met het eerste seizoen.

Dat de media graag overdrijft, akkoord wel.

De media is weer overdreven positief over het derde seizoen van the Bear. Geniaal, briljant, ...
Ik vond seizoen 1 interessant beginnen maar nadien vond ik het maar meh. Ik ben gestopt bij de voorlaatste aflevering van dat seizoen destijds.
Wordt dit zoveel beter dan? De moeite om door te bijten?
Ik heb hetzelfde gevoel als jij. S3 vond ik het minste van al, zeker de eerste paar afleveringen. De reeks weet niet waar het heen wil en wil precies vooral heel graag diep lijken in plaats van effectief diep te zijn.

Ik vond S3 van The Bear wel ca va. Voor mij een 2 tal episodes die wat aansleepten (4 en 5). De rest was okay, misschien niet het niveau van S2 maar zeker nog goed genoeg. En de makers durven wel eens iets anders. Ik zag toch duidelijk richting in S3. Carmen vecht met zichzelf en vlucht van zn gebroken relatie in z'n resto en wilt zich nog meer bewijzen, oude demonen komen daarbij boven. De rest van de crew moet soms de collateral ondergaan. Een sterren of top resto runnen is heel creatief zijn ... Maar ook lange uren kloppen, stres. En dat vergt soms meer dan 100% van jezelf, teveel soms ... Als topresto Ever sluit is dat ook een punt die haaks staat op wat Carmen nu doet(een boodschap die niet altijd diep moet zijn): er is veel meer dan werken (en zo ook work pride) in het leven ...

Laatst bewerkt:
The Bear. Ice Chips.... Woow, gewoon geen woorden voor. Rauwe pure emotie tussen 2 vrouwen. Ben ik aan het overdrijven als ik mij de vraag stel of we dit nog acteren kunnen noemen. Elk detail zat goed, elke blik, traan, glimlach.
Moeder ziet dochter en dochter ziet moeder. 7 fishes was al geschift goed, deze mag er voor mij naast komen qua acteerprestatie.

The Bear. Ice Chips.... Woow, gewoon geen woorden voor. Rauwe pure emotie tussen 2 vrouwen. Ben ik aan het overdrijven als ik mij de vraag stel of we dit nog acteren kunnen noemen. Elk detail zat goed, elke blik, traan, glimlach.
Moeder ziet dochter en dochter ziet moeder. 7 fishes was al geschift goed, deze mag er voor mij naast komen qua acteerprestatie.
Wij moesten oprecht ons uiterste best doen om door die aflevering te worstelen. Op den duur zaten we allebei met onze gsm in de hand, wat wij normaal NOOIT doen tijdens series of films. Voor ons was dit een soort van marteling 😅

Ik vond het vorige seizoen eigenlijk niet goed. Zal wel kijken naar S4 maar mijn verwachtingen zijn niet al te hoog.

Ik ben afgehaakt halverwege s03. Nog niet de zin gekregen om het toch af te kijken.

Ik heb toch nog genoten van seizoen 3, al was het inderdaad iets minder allemaal. Er is nog niets over bekend, maar van mij mag het stoppen na seizoen 4 (als het verhaal ook min of meer afgerond is natuurlijk). Ik hou niet zo van series die te lang aanslepen. Ben wel benieuwd!

Voorlopig ziet het er wel goed uit qua ratings op IMDB, schommelt allemaal tussen de 8,5 en 9!
Wilt niks zeggen hé. Het is nog maar net uit, diegene die nu de ratings geven, zijn fans die het direct bij release gebinged hebben. Het zijn 10 afleveringen van iets meer dan 30min, en het is ~11u geleden gereleased :P

Wat meer zegt, is na een tijd kijken naar ratings + aantal ratings. Als een serie opeens minder dan de helft ratings krijgt (ook al zijn ze goed) ben ik argwanend, want dat is meestal een teken dat veel mensen gewoon gestopt zijn met kijken.

Terug
Bovenaan