The Beyond Quiz | Juni

header-juni_quiz.jpg

De enige echte Beyond Quiz!​

Laat de zon in je hart, deze quiz is toch voor iedereen, dus neem er nu deel aan, want het is de derde quiz van het tweede trimester!
Hopelijk is Jullie kennis iets beter dan mijn rijm, dicht en zangtalent, GL & HF!

Doe hier mee met de quiz!

Wanneer?​

Elke 15e van de maand komt de quiz online en loopt tot het einde van de maand
Voor deze maand is het dus tot 30 juni (23:00)

Regels​

1 deelname per lid.
Antwoorden verklappen leidt tot onmiddellijke diskwalificatie en 0 punten voor deze ronde.
Bij meerdere inbreuken kan dat tot een ban of diskwalificatie voor verdere quizzen leiden.
Elke 3 maanden reset.
Elk trimester een winnaar (over die 3 quizzen heen).
Elk jaar een winnaar (van de 4 beste scores samen geteld - 1 per trimester).

Het algemene wedstrijdreglement van BeyondGaming is ook van toepassing.

Algemeen klassement 2021
Algemeen klassement 2022
Algemeen klassement 2023

We hebben het hier met een paar mensen op verschillende browsers/accounttypes en normaal/incognito mode net getest en alles lijkt ok. Zie jij de afbeeldingen op de nieuwe frontpage?

Het enige wat ik kan bedenken is dat de externe image cache die wij gebruiken voor alle afbeeldingen geen fan is van jouw ISP, maar dan zouden alle afbeeldingen gebroken moeten zijn :unsure:

Ook geen afbeeldingen te zien, op frontpage kan ik wel alles zien...
Oorzaak gevonden (en het was best wel een zeer sneaky one, wat een breinbreker en enorme samenloop van exotische omstandigheden was me dat)... Terug naar de tekentafel (en best snel voordat het terug voor iedereen breekt <_<)!

Het mag ook nooit es gewoon normaal werken he :')

Oorzaak gevonden (en het was best wel een zeer sneaky one, wat een breinbreker en enorme samenloop van exotische omstandigheden was me dat)... Terug naar de tekentafel (en best snel voordat het terug voor iedereen breekt <_<)!

Het mag ook nooit es gewoon normaal werken he :')
Ik zie geen afbeeldingen ..

Timer loopt ook niet

Vanaf nu gebruiken we (terug) een externe image hosting voor de Quiz afbeeldingen... Poging 3!

(de timer is compleet fake anyway)

Geen mogelijkheid tot reset wrs voor deze ronde ? Gezien er geen afbeeldingen waren heb ik de quiz ook afgesloten met 0 punten.

Geen mogelijkheid tot reset wrs voor deze ronde ? Gezien er geen afbeeldingen waren heb ik de quiz ook afgesloten met 0 punten.
Ik vrees dat dat niet eerlijk zou zijn naar de andere deelnemers toe omdat je al alle vragen hebt gezien en dus met voorkennis zou herstarten.

Sorry, we doen ons best zodat dit hopelijk niet meer voorvalt!

Ik vrees dat dat niet eerlijk zou zijn naar de andere deelnemers toe omdat je al alle vragen hebt gezien en dus met voorkennis zou herstarten.

Sorry, we doen ons best zodat dit hopelijk niet meer voorvalt!
Okido,

ik heb telkens meteen een antw. gegokt. Mss kunnen jullie dit zien adhv. het aantal seconden ik per vraag nodig had :biglaugh:
Maar alle begrip

Terug
Bovenaan