The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered

BAM ! Dit is een van de games waarbij het absoluut terecht is dat ie geremasterd is. Oblivion is voor veel mensen een van de meest iconische RPG's ooit ! Ben niet verbaast dat ie instant gereleased is, de geruchten waren dus ook gwn juist.

Die intromuziek 😍
Kippevel momentje.

Spel heeft veel opties om alles aan te passen naar hoe je het zelf wilt.
En de UI is enorm verbeterd 🙂

Toch maar in huis gehaald, ik kon het niet laten. Eindelijk terug Elder Scrolls na honderden uren Skyrim. :love:

Ik ben serieus aan het twijfelen om het te kopen, ik heb een half jaar geleden nog eens een playtrough gedaan. Ik heb schrik dat ik snel burned out ga zijn, omdat vele quests nog vers in mijn hoofd zitten.

Ben onder de indruk van de graphics en de performantie.
Zou me niet verwonderen mocht deze remake het beter doen dan Starfield.:biglaugh:
En dat kan dat hopelijk ook alleen maar goed nieuws zijn voor ES6.

Mijn eerste RPG. Heb die hier volgens mij nog ergens op een schijfje liggen voor pc.
Wel zuur om ff 120GB te downloaden. :unsure:

Wel een hype rond zie ik. Was die game zo zot?
Ik spreek voor mijzelf, maar bijna geen enkele game komt nog maar in de buurt van Oblivion.
Ik was 16 en ik herriner mij nog de volledige dag toen ik mijn PS3 samen met Oblivion heb aangekocht in Game Mania.
Meer dan 1000 uur ingestoken...
En Shivering Isles is één van de beste dlc's ooit gemaakt.

Amai, kippenvel bij de intro muziek. :love:

Fucking hell, oblivion met zulke graphics kunnen spelen op een 65inch tv. :crazy:

Ware het niet dat ik net met Indiana Jones begonnen was, had ik het ook aangeschaft!
Nog even geduld voor mij dus 😋

Wel een hype rond zie ik. Was die game zo zot?
Voor die tijd wel heel vooruitstrevend ja. Wat bugs in het levelingsysteem, maar de vrijheid die je had was quasi ongezien.
Ook alle dingen die nu basic zijn zoals interactie met objects, pijlen die je opnieuw kan oprapen na ze te schieten, vijanden die bv een val kunnen triggeren etc waren toen echt mindblowing.
Ik heb die trailer een miljoen keer gezien denk ik, en ik hoor nog steeds de "you, I know you" in mijn hoofd, ondanks dat ik het 20 jaar niet gespeeld heb :p

Oblivion is een van de enige echte open world games die ik heb kunnen uitspelen, samen met Fallout 3. Toegegeven, in die tijd had ik ook wel niets beters te doen, maar toch.

Oblivion is een van de enige echte open world games die ik heb kunnen uitspelen, samen met Fallout 3. Toegegeven, in die tijd had ik ook wel niets beters te doen, maar toch.
Dat is idd weer zo een grote van game, en mijn game schema staat redelijk scherp 😅 dat deze er niet ga bij kunnen qua weinig tijd

Voor die tijd wel heel vooruitstrevend ja. Wat bugs in het levelingsysteem, maar de vrijheid die je had was quasi ongezien.
Ook alle dingen die nu basic zijn zoals interactie met objects, pijlen die je opnieuw kan oprapen na ze te schieten, vijanden die bv een val kunnen triggeren etc waren toen echt mindblowing.
Ik heb die trailer een miljoen keer gezien denk ik, en ik hoor nog steeds de "you, I know you" in mijn hoofd, ondanks dat ik het 20 jaar niet gespeeld heb :p
Idd was ongezien in die tijd, ook grafisch indrukwekkend, zo'n gigantische wereld om te verkennen en de muziek :love: Zeker voor wie dit hun eerst RPG was was dat toch echt iets magisch in die tijd. Het zal nu wel wat minder indrukwekkend zijn als je al veel andere hedendaagse games gewoon bent en veel dingen in de OG Oblivion zullen outdated aanvoelen zoals de combat. Er is na al die jaren toch geen enkele game die de Elder Scrolls formule heeft kunnen nadoen, Kingdom Come misschien maar dat voelt ook weer anders omdat het vrij realistisch is.

Seffes eens aan beginnen! :woohoo:

Ik vond het er zo goed uitzien, tot ik de Imperial City binnen stapte.
Daar merk je toch wel hard de leeftijd van deze game :D

Terug
Bovenaan