kimme1975
Well-known member
Tof te horen.. En op hoeveel uren speel je dat uit ongeveer?Mijn persoonlijke GOAT
Heerlijke game. Moeilijk... Goh, niet echt zeker?
Heb die al op elk mogelijk platform vanbinnen en vanbuiten gekeerd![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tof te horen.. En op hoeveel uren speel je dat uit ongeveer?Mijn persoonlijke GOAT
Heerlijke game. Moeilijk... Goh, niet echt zeker?
Heb die al op elk mogelijk platform vanbinnen en vanbuiten gekeerd![]()

Main Quest inderdaad op een uur of 30. Om echt alles te doen ben je echt wel 200-250 uren bezig.Tof te horen.. En op hoeveel uren speel je dat uit ongeveer?![]()
Hmm, dit doet me ook wel twijfelen. Altijd mee geamuseerd, maar nooit volledig doorgeraakt. En heb wel zin in nog eens een fantasy RPG.staat nu voor ca. 13€ in de ps store
Ja met daarjuist wat beelden te bekijken heb ik het weer te pakken heHmm, dit doet me ook wel twijfelen. Altijd mee geamuseerd, maar nooit volledig doorgeraakt. En heb wel zin in nog eens een fantasy RPG.

Ik was sowieso aan het spelen op Switch, dus het zou me vooral gaan over het in betere kwaliteit te spelen (en het is zodanig lang geleden dat mijn progress er niet meer echt toe doet).Ja met daarjuist wat beelden te bekijken heb ik het weer te pakken he
Ik heb wel gelezen dat de Progress van de Special Edition op ps4 niet kan overgezet worden naar de ps5 versie.
Dat houd me wel beetje tegen want dan moet ik weer opnieuw beginnen. Nog eens over nadenken![]()
Ik kan bevestigen dat je PS4 save gewoon overgezet wordt naar PS5. Ik had het spel in geen jaren gespeeld en ik wist bij God niet waar ik was of wat ik moest doen quest-wise. Plots waren er 2u gepasseerd en was ik nog steeds niet begonnen met de oorspronkelijke quest, maar had ik wel al 2 draken gedood, een nieuwe dungeon ontdekt en verschillende side-quests opgestart.Ja met daarjuist wat beelden te bekijken heb ik het weer te pakken he
Ik heb wel gelezen dat de Progress van de Special Edition op ps4 niet kan overgezet worden naar de ps5 versie.
Dat houd me wel beetje tegen want dan moet ik weer opnieuw beginnen. Nog eens over nadenken![]()

Ja ik heb het gisteren gekocht en heb idd ontdekt dat je de savefile van de ps4 kan gebruiken? Was lvl 18 blijkbaar dus heb nog wel wat werkIk kan bevestigen dat je PS4 save gewoon overgezet wordt naar PS5. Ik had het spel in geen jaren gespeeld en ik wist bij God niet waar ik was of wat ik moest doen quest-wise. Plots waren er 2u gepasseerd en was ik nog steeds niet begonnen met de oorspronkelijke quest, maar had ik wel al 2 draken gedood, een nieuwe dungeon ontdekt en verschillende side-quests opgestart.

Ik had toch gezien op een filmpje dat je dat in instellingen kan aanpassen ? 90 zou een goede waarde zijn.Ik ben onlangst ook nog eens terug begonnen.
Ik had van mijn man de anniversary edition cadeau gekregen. Ik had het spel sinds 2014 ofzo niet meer gespeeld dus dat is toch wel weer een tijdje geleden. En ik had de DLCs nooit uitgespeeld.
Ik vind het wel verschrikkelijk dat er nog steeds geen wide screen support is. Ik had wel een manier gevonden maar dan had ik problemen in menu's en de manier die mijn man gebruikte in de special edition, werkt nog niet voor de anniversary edition. Op dat gebied is Bethesda toch verschrikkelijk![]()
Ik had toch gezien op een filmpje dat je dat in instellingen kan aanpassen ? 90 zou een goede waarde zijn.
Ik had gezien dat je dat via instellingen bij Mods kon aanpassen maar bij mezelf staan er ook geen mods in dus het is een beetje vreemd

Mods zijn vrij simpel met Nexus Mod Manager.Oi
Ik was fan van Oblivion en heb dat platgespeeld op de 360.
Skryim (Classic) heb ik ook een 20 a 30u gedraaid in 2011 en 2014.
Nu zou ik bij gebrek aan een nieuwe ES toch nog eens Skyrim willen proberen maar is dat allemaal wat makkelijk om die mods te installeren ? Ik zie dat de special edition 10 EUR kost op Steam dus zou het wel eens willen proberen maar ook geen zin om 5u mods te installeren en dan zien dat het niet lukt.