The Masked Singer 2024

Was niet goed aan het opletten, wat hebben ze gedaan?

Vóór elke laatste reclame tonen ze bij wijze van teaser al wat reacties van hoe het panel reageert. Die quote kwam van Tine Embrechts. Dus je wist gewoon al wie eruit zou gaan, en bij deze bevestigd.

En wtf: weer iemand die het na eerste optreden al juist had en toen niets gezegd had.

Ik hoop toch dat iedereen door heeft dat die jury niet gelijk de kijkers evenveel tijd heeft om dat te onderzoeken? Da's al allemaal lang opgenomen daags na mekaar

Tuurlijk, maar wat is je punt juist, want onze kritieken hierboven hebben daar toch niets mee te maken?

In Behind the mask moet Samson ook in karakter blijven en de stemacteur zich achter de sofa zetten. Ik vraag me af hoe zwaar het moet zijn om die grommende Samson stem te blijven aanhouden voor de verschillende liederen, moet toch wel schuren in de keel.

Maar gezien Samson bewoog moet daar dus toch echt iemand in die scooter gezeten te hebben?! En was dat dan Dirk Bosschaert ?

Bij de reveal zag ik in die pyramide toch iemand bewegen, in het zwart gekleed, geen idee of het de stemacteur zelf was. Kan zijn dat een double de bewegingen doet en Dirk dan via backstage zijn stem doorgeeft in de "micro".

Aangezien Samson "de persoon" is zullen ze niet al te veel prijsgeven, mss dat er een secondje beeld te zien is dat die in dat pak kruipt.

De stemmen zijn veel duidelijker deze week, zeer opvallend. Space Babe was heel duidelijk als Marie te horen.
De rest is voor mij:

Poppemie = Nathalie Meskens
Labradoodle = Francisco Schuster
Medusa = Linda Mertens
Feniks = Gustaph
Giraf = Axel Daeseleire
Zeeduivel = Ingeborg
Zebra = ??? gaat iemand zijn die ik niet ken

De stemmen zijn veel duidelijker deze week, zeer opvallend. Space Babe was heel duidelijk als Marie te horen.
De rest is voor mij:

Poppemie = Nathalie Meskens
Labradoodle = Francisco Schuster
Medusa = Linda Mertens
Feniks = Gustaph
Giraf = Axel Daeseleire
Zeeduivel = Ingeborg
Zebra = ??? gaat iemand zijn die ik niet ken
Zeeduivel is Ruslana en Zebra is Celine Van Ouytsel. Bij Giraf heb ik totaal geen idee

Voor mij:
Giraf: Victor Verhulst..vandaag gewonnen van zijn zus?
Poppemie: Sylvie De Bie
Medusa: Linda Mertens
Zeeduivel: Ruslana
Feniks: Gustaph
Labradoodle: Francisco Schuster
Zebra: twijfel ik nog tussen Grace of Jade mintjens

Voor mij zijn de meeste echt zekerheden behalve Giraf en Zebra.

Ondertussen heb ik naar Behind the Mask gekeken en Samson kruipt daar nooit in dat pak. Ik vermoed dat die er enkel bij de reveal in zat (met stuntacteur). Hoe de stemacteur het ervaarde zien we niet, het ging vooral over Marie.

Terug
Bovenaan