The Masked Singer 2024

op basis van stemgeluid en enkele tips die dan ook wel zouden kloppen:

Boom: Dimitri Vegas
Mr WithLove: Peter Van Asbroeck
Medusa: Kate Ryan

Laatst bewerkt:
Bon,
Eerst en vooral heeft Lucie mij aangenaam kunnen verrassen, eens niet het riedeltje zelfde namen. Ondanks dat ik er in de verste verte fan van ben. Olga Leyers zover mogelijk afvoeren die heeft nu eens echt nul komma nul nul nul toegevoegde waarde gebracht aan dit programma.
Als dit het eind product is dan vond ik het toch maar echt ondermaats gedaan van de productie; zoveel knip en plak werk dat je bij momenten het echt zag. Zou toch niet meer mogen vind ik in deze moderne tijd met zoveel tools.

Jens Dendoncker, blijft echt de meest zielige figuur van heel die bende. Gewoon door een deftige presentator het laten presenteren en het zou al heel veel oplossen. Het is gewoon pijnlijk om te zien.

Die Tik Tok met dat Antwerps accent maar zal wel onwaarschijnlijk zijn doet me denken aan: Discoo bar a moeder - platte Antwerpenaren; en veel humor. En ondertussen toch gekende dj´s. Giraf had ik mijn eerste gedachten op Mwema de basketter van Giants.

Bij een van die kippen meen ik Stefaan Degand te horen. De andere misschien Wim Opbrouck maar daar ben ik niet echt zeker van.

Dat zijn enorm veel kijkers: (EDIT in 2020)

Laatst bewerkt door een moderator:
Spijtig dat ze voor alles autotune gebruiken.
Het is soms wel heel hard erdoor aan het klinken, bvb bij Giraf. De originele song van de Backstreet boys was ook autotuned maar voor het "spelelement" is het moeilijk.

Tik&Tok hadden dan weer een lied gekregen waarin ze moesten "schreeuwen" door de micro waardoor je niet echt kon uitmaken of ze vals zongen of gewoon de imitatie niet aan konden. Omdat ze een duo zijn zullen ze wss 4-5 afleveringen overleven.

Na Champignon vorig jaar ga ik wat letten welke figuur meer "cute" over komt, want dat lijkt meer te primeren dan de juiste noot aan te houden. Laten we hopen dat bvb Dame Blanche niet supervals blijkt en 9 afleveringen onze oren teistert.

Terug
Bovenaan