The Masked Singer 2024

Ik vond het best gisteren een ongemakkelijke show. Na elk nummer mekaar zo ophemelen en allemaal ons-kent-ons tussen jury en figuren, 2 van de drie finalisten die in de persoonlijke cirkel zitten van een vd juryleden dat is toch wel een beetje van het goede teveel. En dan nog express doen of ze het niet weten...Bij Feniks, nog steeds naar Koen Wauters durven verwijzen, kom zeg...

Het programma verliest eigenlijk alle geloofwaardigheid, als dat er ooit natuurlijk heeft ingezeten...

Gelukkig zit die Elisabeth nu in de jury om het niveau wat op te krikken. Oh wait.

Mijn dochter was altijd een fanatiek kijker, en ik keek dan telkens mee. Dat ze gisteren zelfs niet eens meer vroeg om te kijken, zegt eigenlijk al genoeg. De voorbije weken zat ze ook meer op haar iPad bezig dan naar TV te kijken.
De redenen zijn hierboven al genoemd. Gewoon het zwakste seizoen tot nu toe, qua spanning en opzet van het programma.

Ben gisteren een keer of 3 in slaap gevallen en heb zelfs de laatste ontmaskering gemist, zo interessant was het nog. :lol:

Het was toch al meer dan een maand duidelijk dat de jury francisco en gustaph naar de finale ging duwen. Ookal waren beide eigenlijk al compleet ontmaskert op dat moment.

Het concept zoals het nu is zouden ze toch moeten veranderen. IPV de beste zangers door te laten, de best bewaarde geheimen doorlaten. Zodat er ten minste nog wat mysterie is de laatste afleveringen.
Hoe zou dit zelf moeten werken. Het is toch maanden op voorhand opgenomen en scripted...

Iedereen in het publiek stemt en degene met de meeste ontmaskeringen ligt eruit.

Geef ze desnoods een prijs om troll voting tegen te gaan.

Hier staat nu toch TMS finale op.
Maar heb ik nu goed gezien dat de afscheidssong van Meskens duidelijk playback was ? Ik zag toch paar keer lipsync issues. (Kan natuurlijk een post-productie issue zijn, al zou dat al even triestig zijn).

En iets anders: ligt het aan mij of was er iets mis met de sound in dat programma? Zo vaak klonk een S-klank alsof ze aan het lispelen waren. Viel heel hard op in de afleveringen met Ruth Beekmans. Maar nu zelfs ook bij die song van Meskens. Ik dacht vaak dat het door dat masker was, maar nu had ze zelfs haar masker niet meer aan.

Laatst bewerkt:
Maar heb ik nu goed gezien dat de afscheidssong van Meskens duidelijk playback was ? Ik zag toch paar keer lipsync issues. (Kan natuurlijk een post-productie issue zijn, al zou dat al even triestig zijn).
Ik denk dat het "backing vocals" zijn, die wel eens vrij dominant zijn in het liedje. (Zeker in dat liedje van nathalie meskens zong ze maar de helft van de tijd)

En iets anders: ligt het aan mij of was er iets mis met de sound in dat programma? Zo vaak klonk een S-klank alsof ze aan het lispelen waren. Viel heel hard op in de afleveringen met Ruth Beekmans. Maar nu zelfs ook bij die song van Meskens. Ik dacht vaak dat het door dat masker was, maar nu had ze zelfs haar masker niet meer aan.
Die hebben volgens mij allebei van nature uit een lisp dacht ik. Vooral al vaak opgevallen bij Ruth Beekmans

Terug
Bovenaan