The Masked Singer

The Masked Singer

Weer iemand die super slecht geblurred is:rofl::rofl:
Weer? Dat zijn beelden van 2 weken terug toen radijsje ontmaskerd werd.
Hij mag natuurlijk niet on the record zeggen dat hij het echt beu was en naar huis wou 😛
En waarom zou dat niet mogen? Hij had gewoon ja kunnen zeggen toen Niels die vraag stelde en kunnen zeggen dat hij het fysiek niet meer aankon.

Er zullen daar wel artsen lopen ook zeker, hij wilde echt wel doorgaan maar was ook gewoon enorm blij dat over is.
Hij zegt letterlijk zelf dat hij heel competief is, dus wie weet is er achter de schermen een arts die beslist nu moet je stoppen.
Ze zullen het heus niet openbaar maken, want met een beter pak staat die los in de finale.

Vorig jaar Sandra wisten ze ook en is gewonnen puur op haar zang.
Jammer dat hij eruit is, want hoorde em graag bezig.

Amai, hoe kan dit ooit goedgekeurd geweest zijn?

Wow, in dat clipje is dat inderdaad wel heel duidelijk. Ik had al gelezen dat het in Behind The Mask blijkbaar weggegeven werd, maar toen ik op zaterdag keek was er me toch niets speciaal opgevallen. Maar blijkbaar hebben ze het nog rap gefixt, maar het kwaad was dan natuurlijk al geschied.

Ik hoor Alex Agnew wel in Ijskoning (nog eens geluisterd na ik wat commentaar las op het laatste WTTAA, nog niet geluisterd).

En zijn moeder is Limburgs en spreekt dat ook wel geregeld.

Fuck da klopt zo hard.

Ik hoor Alex Agnew wel in Ijskoning (nog eens geluisterd na ik wat commentaar las op het laatste WTTAA, nog niet geluisterd).

En zijn moeder is Limburgs en spreekt dat ook wel geregeld.
Die hoorde ik daar toch totaal niet in hoor. Na de eerste strofe zou ik dat nog snappen, maar vanaf het refrein is dat toch veel 'te licht' voor Agnew hoor. Daarnaast is zijn Engels ook maar 'gewoontjes'. Is niet de Engelse klankkleur van iemand die daar mee opgegroeid is.

Tine Embrechts als Flamme Fatale is eigenlijk de enige hier waar ik niet aan twijfel.

Nee ik hoor het ook niet. Ik las hier wel ergens Ibe zijn naam. Klinkt al veel aannemelijker, omdat die zijn diepe stem ook zo vanuit zijn keel projecteert.
Ik heb eens naar Table of Fools geluisterd van Ibe en het gaat hij zijn.

Das toch gewoon niet nagekeken voor da online kwam? Volgens mij gaan ze daar bij VTM niet mee lachen.

Die hoorde ik daar toch totaal niet in hoor. Na de eerste strofe zou ik dat nog snappen, maar vanaf het refrein is dat toch veel 'te licht' voor Agnew hoor. Daarnaast is zijn Engels ook maar 'gewoontjes'. Is niet de Engelse klankkleur van iemand die daar mee opgegroeid is.

Tine Embrechts als Flamme Fatale is eigenlijk de enige hier waar ik niet aan twijfel.
Ik hoor het ook niet in alle stukken. Maar hij is wel degelijk veelzijdig in zijn zingen. + Als je soms de stemmen vergelijkt van de andere figureren met verschillende afleveringen. We zullen volgende week wel iets wijzer worden.

Het zou wel grappig zijn mocht Guga Ijskoning zijn en Embrechts Flamme Fatale.

Allez zeg gelooft gij dat nu echt. Media training nodig denk ik.

Ten eerste als hij dat gezegd had dan kon men dat gewoon cutten want dat is nadelig voor de show, dat is niet live hè dat interview.

Ten tweede je gooit niet publiekelijk uw werkgever under the bus voor de camera, bij uw werkgever zelf dan nog. Die hele show werkt vanuit positieve vibe.

Want uiteindelijk is het de show zijn schuld dat hij moest stoppen. Het feit dat hij achteraf al zei dat hij zonder dokters die 4de aflevering niet gehaald zou hebben zegt toch genoeg over dat hij het fysiek niet meer aan kon.
VTM is zijn werkgever niet he. die gast doet een paar optredens voor dat programma, that's it. da's meer als zelfstandige diensten leveren aan een klant.

werknemer is nog iets helemaal anders.

Neen maar den Johnny is gewoon tactvol / diplomatisch genoeg om de vrede te bewaren. Dat hij zegt dat hij nog graag verder wilde gaan maar innerlijk dacht: 'Oef! Ik ben er vanaf!', waarom kan dat niet?

Ter info: Ik zou net hetzelfde gezegd hebben als hem als ik in zijn plaats was. Je wil gewoon niet onnodig wat bruggen opblazen.

Helmut Lotti biedt zijn excuses aan aan “zo’n blonde simpele” Julie Van den Steen​

Ijskoning = Mauro Pawlowski?

Om maar iemand te noemen die nog niet vernoemd is :p
Een icoon in de Belgische muziek is het zeker wel, en hij is van Limburg.

Terug
Bovenaan