D
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Julie
![]()

Ik begrijp echt niet hoe je hier Ian Thomas in kan horenDie stemmen komen toch niet overeen. Lichte belediging zelfs voor hem.
Serieus jongens? Konijn meenemen naar de finale? Dit is puur scripted, kan niet anders.

Het is niet de zang he, das Eurovision in Mei (aleja ook al niet meer)Ik begrijp echt niet hoe je hier Ian Thomas in kan horenDie stemmen komen toch niet overeen. Lichte belediging zelfs voor hem.
Serieus jongens? Konijn meenemen naar de finale? Dit is puur scripted, kan niet anders.
Da was echt slecht gezongen. Da's toch pijnlijk voor ridder .Ik begrijp echt niet hoe je hier Ian Thomas in kan horenDie stemmen komen toch niet overeen. Lichte belediging zelfs voor hem.
Dat het publiek zou kiezen voor Konijn vs Schorpioen tot daar aan toe, maar als jury Konijn verkiezen boven Ridder is gewoon wansmakelijk en een regelrechte belediging voor haar.Awel?Gloria Monserez Schorpioen. 99% zeker.

Ik hoorde tijdens het afwassen Connor Rousseau zingen, had niet door dat The Masked Singer in de achtergrond opstond. Raar.

Hoe laat dit uitschijnen dat het live is?Robots zullen volgende week optreden in de finale.
https://www.hln.be/showbizz/na-mass...-in-de-finale-van-the-masked-singer~aaa0a6e3/
Tja, nogal overbodig lijkt me... Ze laten ook weer uitschijnen met die poll alsof het allemaal live opnames zijn die nu plaatsvinden.
Waarom zou Vooruit sponsor van de VTM zijn? Omdat er iemand die door de productie gevraagd is om mee te doen er al een aantal afleveringen inzit?- Ik hoop gewoon dat het Rousseau niet is maar vrees ervoor. Vooruit ipv social media geld, sponsor van de VTM geworden?